۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۳۸

مسئول کاروان پیاده روی جاماندگان قافله اربعین خبر داد:

پیاده روی جاماندگان قافله اربعین آران و بیدگل به سمت کربلای ایران

پیاده روی جاماندگان قافله اربعین آران و بیدگل به سمت کربلای ایران

آران و بیدگل - مسئول کاروان پیاده روی جاماندگان قافله اربعین از آغاز پیاده روی جاماندگان قافله اربعین حسینی از آران و بیدگل تا کربلای ایران حرم حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) خبر داد.

حسین ناظمی در گفت و گو  با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۲۰۰ نفر از جاماندگان قافله اربعین حسینی آران و بیدگل پیاده روی خود را به سمت کربلای ایران حرم حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال آغاز کردند.

وی افزود: این کاروان به همت جوانان کاروان پیاده علمدار کربلا، بعد از ظهر امروز ۱۶ آبان ماه با تجمع در حرم هاشم بن علی (ع) و فاطمه بنت العسگری (س) آران و بیدگل، حرکت خود را آغاز کرد.

مسئول کاروان پیاده روی جاماندگان قافله اربعین تاکید کرد: این کاروان مسیر ۵۰ کیلومتری شهرستان آران و بیدگل تا مشهد اردهال را در دو روز به یاد امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) با پای پیاده می پیماید.

وی افزود: حضور بر سر مزار شهدای گمنام راوند، ختم صلوات و قرائت ادعیه به ویژه زیارت عاشورا از جمله برنامه های بین راهی این کاروان خواهد بود.

ناظمی تصریح کرد: همچنین این کاروان همزمان با شب اربعین حسینی در مسجد جامع روستای چنار همراه با اهالی این روستا آیین عزاداری شب اربعین حسینی را برگزار خواهد کرد.

وی گفت: کاروان پیاده علمدار کربلا، روز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه همزمان با اربعین حسینی به مشهد اردهال خواهد رسید و آئین سوگواری و عزاداری اربعین حسینی را همراه با قرائت زیارت اربعین در این حرم مطهر اجرا خواهد کرد.

کد خبر 4137644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha