۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۰۵

معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

۶۰ غرفه پذیرای مردم در پیاده روی «جاماندگان اربعین» خواهد بود

۶۰ غرفه پذیرای مردم در پیاده روی «جاماندگان اربعین» خواهد بود

معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: ۶۰ غرفه برای پذیرایی و ارائه خدمات فرهنگی به شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی «جاماندگان اربعین حسینی(ع)» تدارک دیده‌شده است.

حجت الاسلام حسن ناصری پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه برای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) از میدان امام حسین(ع) تا حرم عبدالعظیم(ع) برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است، اظهار داشت: همه برنامه ها خودجوش است و ما تنها حمایت کرده ایم.

وی با بیان اینکه برنامه هایی که در طول مسیر ۱۷ کیلومتری اجرا می شود، توسط مردم، هیئت های مذهبی و مساجد پیش بینی شده است، تصریح کرد: این مراسم فردا ۶ صبح با قرائت زیارت اربعین آغاز می شود و پیاده روی از ساعت ۷ تا هفت و نیم صبح به سمت حرم عبدالعظیم(ع) از خیابان ۱۷ شهریور شروع می شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۶۰ غرفه و موکب پذیرایی عزاداران و ارائه خدمات فرهنگی را بر عهده دارند، افزود: نهادهای مختلفی در این موکب ها پذیرای عزاداران خواهند بود.

حجت الاسلام ناصری پور از توزیع بسته های فرهنگی خبر داد و ادامه داد: شهرداری منطقه هفت نیز کلیپ تصویری را ویژه این راهپیمایی آماده کرده است.

وی با بیان اینکه پیاده روی «جاماندگان اربعین حسینی(ع)» برنامه ای است که توسط خود مردم ساماندهی و اجرا می شود و این امر جای خرسندی و خوشحالی دارد، یادآور شد: مترو و اتوبوس پیش بینی شده در مسیر این پیاده روی در رفت و برگشت رایگان خواهد بود.

کد خبر 4138785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha