۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری:

آثار و برکات اربعین حسینی در جهان بی بدیل است

آثار و برکات اربعین حسینی در جهان بی بدیل است

ری- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در حاشیه راهپیمایی جاماندگان اربعین تهران، گفت: آثار و برکات اربعین حسینی در جهان بی بدیل است.

حجت الاسلام والمسلمین علی کنگرلو، در حاشیه همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آثار پیاده روی اربعین و  اظهار داشت: بزرگداشت روز اربعین مورد تاکید ائمه معصومین علیهم‌السلام است و از کشورهای مختلف دنیا در این پیاده روی باشکوه شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: زیارت اربعین یکی از خصوصیات شیعه و مومن است و پیاده روی اربعین آثار معنوی، اخلاقی و تربیتی فراوانی دارد و افرادی که توفیق حضور در پیاده روی اربعین را پیدا نکردند، امروز با حضور در همایش بزرگ جاماندگان اربعین، نسبت به مقام شامخ امام سوم شیعیان ادای احترام کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری پیاده روی اربعین را قدرت نمایی جهان اسلام علیه استکبار جهانی خواند و افزود: امام هادی (ع) زیارت حضرت عبدالعظیم را مانند زیارت امام حسین(ع) عنوان کردند و این حدیث نشان دهنده آثار و برکات زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و نیز راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی است.

وی زیارت اربعین را مختص شیعه ندانست و گفت: قطعا این حرکت مخلصانه در تمام جهان اسلام و نیز کشورهای غیر اسلامی علی رغم سانسور خبری استکبار  آثار و برکات فراوانی برجا گذاشته است.

کد خبر 4139258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha