۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲

سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد:

اجرای ۱۵ برنامه محوری ویژه دهه آخر ماه صفر در تویسرکان

اجرای ۱۵ برنامه محوری ویژه دهه آخر ماه صفر در تویسرکان

تویسرکان - سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری ۱۵ برنامه فرهنگی و تبلیغی ویژه دهه آخر ماه صفر در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی کاروند در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری ۱۵ برنامه فرهنگی و تبلیغی ویژه دهه آخر ماه صفر در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: این تعداد برنامه در راستای ارتقاء کیفی برنامه‌های عزاداری دهه آخر صفر و با هدف ترویج فرهنگ حسینی و اهداف قیام عاشورا و تبیین اهمیت مناسبت‌های دهه آخر صفر به همت روحانیون، کانون های فرهنگی، موسسات قرآنی، مبلغان و مبلغات در مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی در حال اجراست.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان تشریح فلسفه و اهمیت اربعین حسینی، تبیین سیره زندگانی حضرت پیامبر اکرم، حضرت امام حسن و حضرت امام رضا(ع)، قرائت زیارت اربعین، دسته روی هیئات مذهبی در روز ۲۸ صفر، قرائت ریارت حضرت رسول اکرم(ص) از دور، برپایی محافل عزاداری شهادت ثامن الائمه در مساجد را با ۱۵۰ برنامه محوری در حوزه فرهنگی، مذهبی، تبلیغی و دینی از جمله برنامه های دهه آخر صفر برشمرد.

وی به اعزام ۷۵ مبلغ و مبلغه مقیم و غیرمقیم در دهه آخر صفر به همت اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان اشاره کرده و افزود: در دهه آخر صفر امسال با هماهنگی‌های انجام‌ شده، ۱۲۰ جلسه سخنرانی در این شهرستان برگزارمی شود.

کد خبر 4139388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha