۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲

در سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه مطرح شد:

قول رسیدگی به وضعیت امکانات ورزشی در ثلاث باباجانی

قول رسیدگی به وضعیت امکانات ورزشی در ثلاث باباجانی

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه در سفر به شهرستان ثلاث باباجانی و در پاسخ به درخواست مردم این شهرستان به ایجاد امکانات ورزشی چون استخر و زمین چمن، قول رسیدگی به این موضوع را داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند امروز شنبه در سفر بکروزه به شهرستان ثلاث باباجانی به همراه شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از چندین پروژه این شهرستان بازدید کرد.

وی در ابتدا مورد استقبال مسئولین محلی این شهرستان از جمله امام جمعه و فرماندار ثلاث باباجانی قرار گرفت و سپس در مزار شهدای این شهرستان حاضر شد و با شهدا و آرمان‌های آنها تجدید میثاق کرد.

استاندار کرمانشاه سپس از «پروژه شبکه آبیاری و زهکشی و انتقال آب از سد آزادی به دشت حر» بازدید کرد.

با اتمام و تکمیل این پروژه ۴۰ کیلومترخط انتقال، آب از سد آزادی برای مصارف صنعتی و کشاورزی به دشت حر شهرستان ثلاث باباجانی منتقل می‌شود و در دراز مدت آب شرب شهرستان اسلام‌آباد غرب را نیز تأمین خواهد کرد.

این سد از جنس سنگ‌ریزه‌ای با هسته‌ رسی بوده و ارتفاع آن ۶۴ متر از پی است. همچنین طول تاج آن ۷۳۷ متر، حجم مخزن و ظرفیت این سد ۷۰ میلیون متر مکعب است و یک هزار هکتار از دشت های شهرستان ثلاث باباجانی با آن آبیاری می شود.

بازید از گردنه سیاطایر، دیدار با خانواده شهدا و شرکت در شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی از دیگر برنامه های سفر یکروزه استاندار کرمانشاه است.

لازم به ذکر است؛ ورزشکاران ثلاث باباجانی در بدو ورود استاندار به این شهرستان با  بنرهایی که در دست داشتند، خواستار احداث زمین چمن فوتبال و استخر در این شهرستان شدند.

استاندار  کرمانشاه نیز در پاسخ به این درخواست ورزشکاران ثلاث باباجانی قول داد این موضوع تعیین تکلیف شده و مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 4140746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha