۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز:

١٧٠٠ شهروند البرزی برای خادمیاری آستان قدس رضوی ثبت نام کردند

١٧٠٠ شهروند البرزی برای خادمیاری آستان قدس رضوی ثبت نام کردند

کرج - سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان البرز گفت: ١٧٠٠ شهروند البرزی برای خادمیاری آستان قدس رضوی ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس قاضی خانی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح کانون خادمیاران رضوی ویژه اصحاب رسانه که در مجتمع اداری امام رضا (ع) استان البرز برگزار شد، ضمن تسلیت به بازماندگان زلزله کرمانشاه، با بیان اینکه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان های مختلف کشور از سال ۹۴ آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف خادمیاران آستان قدس رضوی محرومیت زدایی و ترویج معارف قرآنی و سیره رضوی است که امید داریم با فعالیت در این کانون نمایندگی ها بتوانیم در راستای تحقق اهدافمان گام برداریم.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز در ادامه با بیان اینکه هرکه هرکجا و در هر سطحی که می تواند به فردی ناتوان کمک کند، انگار به امام رضا (ع) خدمت کرده است، عنوان کرد: خدمت اصیل مهمترین بخش خادمیاران رضوی است که با افتتاح این کانون، اصحاب رسانه نیز می توانند در این راستا خدمت رسانی کنند.

وی از ثبت نام یک هزار و ۷۰۰ شهروند البرزی برای خادمیاری آستان قدس رضوی خبر داد و گفت: از این میان ۶۰۰ نفر آموزش دیده و به ۴۰۰ نفر حکم خادمی امام رضا (ع) اعطا شده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ نفر افرادی که حکم خادمی آستان قدس رضوی را دریافت کرده اند، لباس خادمی امام رضا (ع) را به تن دارند، تاکید کرد: برای خادمیاران آستان قدس رضوی سه نوع کانون داریم که براساس نوع خدمتی که در برای آنها تعریف شده است، فعالیت می کنند.

وی از اعزام ۲هزار و ۲۰۰ نفر از شهروندان بالای ۴۰ سال البرزی به مشهد مقدس که تا کنون مشرف نشده بودند خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد به همت خیرین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز به مشهد مقدس اعزام شدند.

عباس قاضی خانی در بخش دیگری با بیان اینکه در این کانون از اصحاب رسانه انتظار می رود که در راستای ترویج فرهنگ معرف اسلامی و سیره حضرت امام رضا (ع) اقدام کنند، عنوان کرد: می خواهیم با آغاز به کار این کانون شاهد ارتقاء سطح انتشار اخبار و فعالیت های خادمان رضوی استان البرز باشیم.

وی با تاکید به اینکه خادمان آستان قدس رضوی به هیچ جناحی وابستگی ندارند، گفت: هرکس با هر تفکری می تواند در این کانون حضور داشته باشد و به خدمت رسانی به مردم بپردازد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز خاطرنشان کرد: امید داریم با کمک اصحاب رسانه استان البرز بتوانیم به محرومان کمک کنیم موجب ارتقاء سطح فکری جامعه شویم. همه کسانی که در این کانون حضور پیدا می کنند رسالت عظیمی برعهده دارند.

کد خبر 4145438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha