۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۸:۴۳

بخشدار ویژه خارگ خبر داد:

آمادگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با بحران احتمالی در جزیره خارگ

آمادگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با بحران احتمالی در جزیره خارگ

بوشهر - بخشدار ویژه خارگ بر آمادگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با بحران احتمالی در جزیره خارگ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی عصر شنبه در حاشیه نشست مدیریت بحران جزیره خارگ اظهار کرد: باتوجه با آغاز فصل بادهای موسمی در محدوده جزیره خارگ در جلسه امروز توضیحات لازم در حوزه مختلف عملیاتی و اداری بخش به اعضای شورای اداری داده شد.

وی افزود: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های نفتی به‌عنوان اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در صورت بروز هرگونه حادثه غیر مترقبه آمادگی کامل و صد در صد داشته باشند.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ تصریح کرد: تا قبل از باد و بارندگی‌های اخیر سرویس‌های فوق‌العاده تردد برای کشتی‌های مسافربری و همچنین لندینگ کرافت در نظر گرفته شود.

رضایی با اشاره به حیاتی بودن زیر ساخت‌های ارتباطی و برق بخش گفت: مقرر شد اداره مخابرات و اداره برق طی امروز تاسیسات زیربنایی خود را بررسی کرده و در صورت هرگونه مشکل فورا مراتب را به بخشداری اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری سریعاً دستورات لازم برای تعجیل در اتمام کانال دفع آب‌های سطحی را صادر و تا حصول نتیجه پیگیری کنند و همچنین  فرماندهی انتظامی بخش خارگ و پلیس راهور در خصوص رعایت مقررات در اولین بارندگی تذکرات لازم را به آژانس‌ها و موتورسواران ارائه دهد.

رضایی با اشاره امکان سوانح دریایی در محدوده دریایی این جزیره گفت: مقرر شد اداره بندر و دریانوردی خارگ شناور ناجی را در اسکله برای پشتیبانی به صورت آماده باش نگه دارد و با همکاری مرزبانی نسبت به عدم صدور مجوز در موقعیت‌های خطرناک اقدام کند.

بخشدار ویژه خارگ بیان کرد: همچنین مقرر شد مدیریت عملیات ایستگاه آتش نشانی را در آمادگی کامل برای هرگونه حادثه احتمالی نگه دارد.

وی یادآورشد: بیمارستان نفت و مرکز بهداشت درمان تدابیر لازم در صورت بروز بحران کرده و پرسنل و اورژانس به‌صورت ۲۴ ساعته آماده باشند و با توجه به احتمال خرابی هوا در چند روز آینده نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت پیگیری‌های مربوط به آرد خبازی‌ها و مایحتاج اصلی مردم را به عمل آورد.

کد خبر 4148273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha