۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه خبر داد؛

اجرای ۱۵۰ برنامه طی هفته بسیج در فیروزکوه

اجرای ۱۵۰ برنامه طی هفته بسیج در فیروزکوه

فیروزکوه- فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج در این شهرستان گفت: طی هفته بسیج ۱۵۰ برنامه در فیروزکوه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار یدالله سلیمانی، صبح سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج در فیروزکوه «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» است، اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیج یک نهاد مردمی به شمار می رود و همچنین از بدنه جامعه بوجود آمده است باید بگوییم که رویکرد این نهاد یک رویکرد مذهبی، معنوی و خدماتی می باشد.

سلیمانی افزود: الگوی بسیج برای آحاد ملت و مردم یک الگوی جامع مردم سالاری دینی است و لذا در بسیج میبینیم که مردم به همه توان حضور پیدا می کنند و برای خدا مشغول به خدمت می شوند و همین خدایی بودن کار سبب می شود که این مردم سالاری دینی رشد یافته و تمام کمالدر بسیج نمایان شود.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج درشهرستان فیروزکوه شاهد برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه خواهیم بود افزود:این برنامه ها در سطح رده‌های مقاومت بسیج پیش‌بینی شده است و برنامه‌های محوری شامل؛ برگزاری همایش بسیجیان در سطح شهرستان با عنوان شکوه مقاومت، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از بسیجیان فعال، تجلیل از پیشکسوتان بسیجی، حضور در اردوهای جهادی، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) در مرقد مطهر ایشان، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های محترم شهدا، برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران روستای شهرآباد صورت خواهد گرفت.

سلیمانی با اشاره به حضور سپاه ناحیه فیروزکوه در منطقه زلزله زده غرب کشور گفت: مجموعه سپاه ناحیه فیروزکوه یک گروه جهادی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام کرده است که فعالیت های در خصوص محرومیت زدایی و ویزیت رایگان را در این مناطق به انجام برسانند.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در ادامه تشریح برنامه های هفته بسیج بیان داشت: در این هفته لیگ بسیج در فوتسال، والیبال و رشته‌های مختلف ورزشی را تدارک دیده ایم و در مجموعه بسیج دانش آموزی برگزاری برنامه «نهضت ما زنده ایم» را داریم که برگزار شده است و همچنین نشست ائمه جماعات و فرماندهان رده مختلف بسیج را در برنامه ها خواهیم داشت.

کد خبر 4150465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha