۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف خبر داد:

آزمون سراسری قرآن، یادبود استاد مهدی فاطمیان برگزار می شود

آزمون سراسری قرآن، یادبود استاد مهدی فاطمیان برگزار می شود

حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی در نشست خبری گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم در سال جاری با یادبود مرحوم استاد مهدی فاطمیان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری«آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم» صبح امروز ۷ آذر ماه با حضور سیدمصطفی حسینی، رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و دبیر شورای سیاست گذاری آزمون سراسری و حجت الاسلام خسروی، رییس ستاد اجرایی آزمون سراسری در سالن نشست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست سیدمصطفی حسینی با بیان اهداف عالی تشکیل معاونت قرآن گفت: بسیاری از نهادها تلاش کردند قرآن را بر مبنای فرموده رهبری در خصوص تربیت ده میلیون حافظ، گسترش و برای تربیت قرآنی و ایجاد انس با قرآن فعالیت کنند.

وی ادامه داد: پس از تجربه موفق هم افزایی در برنامه های قرآنی به ویژه مسابقات قرآن امسال با هماهنگی دستگاه های مختلف و به جای برگزاری جداگانه آزمون قرآنی توسط هرنهاد، در یک آزمون به صورت سراسری در رابطه با حفظ و مفاهیم قرآن و عترت ارشاد با ریاست معاون قرآن و عترت تشکیل شد.

دبیر شورای سیاست گذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم با اشاره به انسجام هرچه بیشتر دستگاه ها افزود: با توجه به درگذشت استاد سید مهدی فاطمیان در سال جاری این آزمون به عنوان یادبودی از این استاد فقید قرانی برگزار می شود چراکه جلسات و فعالیت های ایشان تأثیر زیادی در ارتقای امور قرآنی در کشور داشته است.

کد خبر 4156911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha