۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۳

تاکید بر افزایش تعامل مرکز مطالعات ژئوتکنیک با مراکز علمی کشور

تاکید بر افزایش تعامل مرکز مطالعات ژئوتکنیک با مراکز علمی کشور

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر ضرورت افزایش تعامل مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح با مراکز علمی و پژوهشی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیروز حناچی که در حاشیه بازدید از مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح شهرداری تهران سخن می گفت، تلاش برای افزایش دقت در انجام آزمایش های کنترل کیفیت و مقاومت مصالح را ماموریتی مستمر و توقف ناپذیر دانست و خواستار توسعه همکاری مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح شهرداری تهران با انجمن های تخصصی، دانشگاه ها و سازمان های مردم نهاد شد.

حناچی ضمن تاکید بر لزوم ارتباط متقابل کارشناسان مرکز مطالعات ژئوتکنیک با مراکز علمی- پژوهشی کشور، اخذ مجوزها و استانداردهای لازم در جهت تبدیل مرکز مطالعات به یک آزمایشگاه مرجع را هدفی ضروری دانست و یادآور شد بخشی از ظرفیت ها و امکانات مرکز باید با هدف افزایش ایمنی و پایداری ساختمان های بلندمرتبه، در فرآیند کنترل و ارزیابی مشخصات ژئوتکنیکی چنین سازه هایی مورد بهره گیری قرار گیرد.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان این بازدید، از آزمایشگاه های مقاومت مصالح، آزمایشگاه مکانیک خاک، واحدهای تهیه نقشه های زیرسطحی، تجهیزات مورد استفاده در آزمایش های غیرمخرب و همچنین بخش های اداری دیدن کرد و ضمن گفتگو با کارشناسان شاغل در مرکز، از نزدیک در جریان ماموریت ها و اقدامات آنها قرار گرفت. 

کد خبر 4158356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha