۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد:

توقیف ۶۰۵ دستگاه خودرو در ایلام با جرائم معوق بیش ۱۰ میلیون ریال

توقیف ۶۰۵ دستگاه خودرو در ایلام با جرائم معوق بیش ۱۰ میلیون ریال

ایلام-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از توقیف ۶۰۵ دستگاه خودرو با جرائم معوق بیش ۱۰ میلیون ریال در هشت ماهه امسال در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،  سرهنگ محسن ناصری امروز در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، عوامل گشت پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در هنگام کنترل ترافیک، طی هشت ماه گذشته تعداد ۶۰۵ دستگاه خودرو را به علت داشتن خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال در معابر شهری متوقف و برابر مقررات با آنها برخورد کردند.

وی گفت: بیشترین تخلف مربوط به یک دستگاه سواری پژو پارس با بیش از ۵۰ میلیون ریال جرائم معوق بوده است. 

وی با اشاره به این اینکه خودروها پس از بررسی در سیستم راهنمایی و رانندگی برابر مقررات برخورد قانونی شده، عنوان کرد: برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروهایی که جریمه آنان بیش از ۱۰ میلیون ریال باشد، پس از ابلاغ به مالک خودرو ظرف مدت یک ماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکنند، برابر مقررات رفتار خواهد شد.

سرهنگ ناصری با تاکید بر قاطعیت پلیس بر اجرای قانون، تصریح کرد: برای ارتقاء امنیت ترافیکی شهروندان پلیس با اجرای دقیق قوانین با رانندگان متخلف برخورد و در این راستا گشت های متعدد به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال و به نظم و امنیت ترافیک شهر نظارت می کنند.

کد خبر 4161644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha