۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۲۸

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

کمک‌های ورزش و جوانان به زلزله زدگان استمرار دارد

کمک‌های ورزش و جوانان به زلزله زدگان استمرار دارد

کرمانشاه- مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: استمرار در ارسال کمک ها به مناطق زلزله زده در دستور کار است و روزانه کمک ها ارسال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان حسینی امروز در نشست شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به حادثه زلزله اخیر اظهار داشت: خوشبختانه جامعه ورزش استان از همان لحظات ابتدایی با ساماندهی مطلوب تلاش ارزنده‌ای در راستای امداد و کمک رسانی و به مناطق زلزله زده داشته است.

حسینی با تقدیر از مجموعه ورزش و جوانان استان و کشور در کمک رسانی به زلزله زدگان افزود: سفر وزیر ورزش و جوانان به مناطق زلزله زده و حضور در جمع زلزله زدگان نیز خوشبختانه موجب شد شرایط بهتری در امر امداد و کمک رسانی به زلزله زدگان ایجاد شود که ارسال ۴۰ کانکس تاکنون به این مناطق نمونه ای از اقدامات صورت گرفته است.

وی به ارسال کمک رسانی ورزش و جوانان به مناطق اشاره کرد و گفت: استمرار در ارسال این کمک ها در دستور کار است و تقریبا بصورت روزانه کمک ها در حال ارسال است.

حسینی استفاده بهتر از امکانات مجموعه های ورزشی کوثر و پایگاه قهرمانی کرمانشاه را خواستار شد و تاکید کرد: حوزه معاونت ورزش و ورزش بانوان کارگروهی به این منظور تشکیل نماید.

کد خبر 4163272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha