۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۲۲:۲۹

مسئول بسیج رسانه گلستان:

جشنواره رسانه ای «ابوذر» در گلستان برگزار می شود

جشنواره رسانه ای «ابوذر» در گلستان برگزار می شود

گرگان- مسئول بسیج رسانه گلستان از برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد وگفت: فعالان رسانه استان گلستان می توانند آثار خود را در ۱۵ موضوع مختلف و هشت قالب به جشنواره ابوذر ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد جعفری شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری سومین جشنواره  رسانه‌ای ابوذر خبر داد واظهار کرد: این جشنواره در راستای تقویت خبرنگاران فعال و پرداختن به موضوعات مهم استان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به پیشنهادات مطرح شده جشنواره رسانه‎ای ابوذر به صورت قالب محور بررسی می‎شود و هشت قالب خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، مقاله و سرمقاله، تیتر، عکس خبری، اینفوگرافی و فیلم کوتاه خبری برای رقابت در نظر گرفته شده است.

جعفری اظهار کرد: «اقتصاد مقاومتی»، «حمایت از تولید ملی و کالاهایی ایرانی»، «فرهنگ مبارزه با مفاسد اقتصادی»، «شناخت دشمن»، «امر به معروف و نهی از منکر»، «فرهنگ مبارزه با تروریست»، «فرهنگ پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی»، «مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه»، «خادمین رضوی در خدمت به محرومین»، «موضوع بومی استان از جمله زیست بوم استان فرصت‎ها و تهدیدات، خلیج گرگان و گردشگری»، «شهدای حرم استان»، «وحدت و همدلی در استان»، «توسعه همه جانبه استان و مفاخر و مشاهیر و چهره‎های ماندگار استان گلستان» موضوعات در نظر گرفته شده برای این جشنواره بود اما به پیشنهاد خبرنگاران دو موضوع «شور و شعور عاشقی در اربعین حسینی» و «انعکاس و پیگیری مطالبات مردمی از دستگاهای دولتی» هم به موضوعات جشنواره اضافه شد.

وی ادامه داد: فعالان رسانه می توانند از یک دی ماه سال ۱۳۹۵ لغایت تا ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۹۶ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تا تاریخ ۲۰ آذر ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه گلستان تصریح کرد: با توجه به قالب محور بودن این جشنواره و داوری آثار بر اساس قالب‌ها هر فعال رسانه ای می‌تواند در پنج موضوع و برای هر موضوع سه اثر فارغ از قالب‌های مشخص شده ارسال کند.

کد خبر 4163400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha