۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۲۱:۲۸

فرمانده انتظامی دیلم خبر داد

کشف ۵۸ کیلوگرم تریاک در دیلم/ مواد نیروزای قاچاق به مقصد نرسید

کشف ۵۸ کیلوگرم تریاک در دیلم/ مواد نیروزای قاچاق به مقصد نرسید

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف ۵۸ کیلوگرم تریاک در دیلم خبر داد و گفت: محموله مواد نیروزای قاچاق به مقصد نرسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا اسماعیلی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی در حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودروی توقیفی، مقادیر قابل توجهی پودر و قرص نیروزا قاچاق شامل ۲۱۱ کیلوگرم پودر و تعداد ۳۱ هزار و ۷۵۰ عدد قرص نیرو زا کشف شد.  

اسماعیلی با بیان اینکه طبق نظر کارشناس مربوطه محموله کشف شده یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ارزش مالی دارد خاطرنشان کرد: در همین ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه کالای کشف شده به مراجع قضایی ارجاع شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم ادامه داد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید موسوی در راستای کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن و توقیف کردند.  

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۵۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: در همین ارتباط یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبر 4168289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha