۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴

نفرات برتر روز نخست مسابقات تکواندوی کشور مشخص شدند

نفرات برتر روز نخست مسابقات تکواندوی کشور مشخص شدند

قم - نفرات برتر روز نخست مسابقات تکواندوی آزاد نوجوانان پسر کشور در قم مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین روز از رقابت‌های تکواندوی آزاد نوجوانان پسر کشور به میزبانی قم به پایان رسید و نفرات برتر ۳ وزن این مسابقات پس از رقابت در ۶ شیهاپ چانگ مشخص شدند و جواز ورود به اردوی تیم ملی را کسب کردند.

در پایان نخستین روز از مسابقات آزاد کشوری نوجوانان پسر و با پایان رقابت‌های فینال که شامگاه سه‌شنبه در سالن شهید حیدریان قم به انجام رسید، مدال آوران برتر اوزان ۴۵-، ۵۱- و ۷۸+ کیلوگرم معرفی شدند.

رقابت‌های آزاد کشوری نوجوانان پسر با حضور ۷۳۳ هوگوپوش و به منظور حضور در مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی جهت شرکت در پیکارهای کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ از امروز (سه شنبه) در ورزشگاه شهید حیدریان قم و به میزبانی هیئت تکواندو استان آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

در این مسابقات و در وزن اول و دسته منهای ۴۵ کیلوگرم دانیال عربی از تهران به مقام قهرمانی رسید و امیر محمد امیر محمدی از تهران نایب قهرمان شد و حسین لطفی و محمد آموری از تهران در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در دسته منهای ۵۱ کیلوگرم و وزن سوم، آرین آرش از استان قزوین مدال طلا را بر گردن آویخت و مهدی سخندان از استان البرز دوم شد و پیمان زینالی و امیر محمد غلامی از استان‌های زنجان و قم در رده سوم مشترک قرار گرفتند.

در مسابقات دسته به اضافه ۷۸ کیلوگرم و وزن دهم نیما مهر علی از تهران در فینال برابر هم استانی خود محمد امین قدیانی به پیروزی رسید و قهرمان شد و محمد رضا سلیمانی تکواندوکار استان فارس به همراه یک تهرانی دیگر به نام محمد علی خسروی سوم شدند.

این مسابقات امروز چهارشنبه ادامه پیدا می‌کند و فردا پنج‌شنبه به پایان خواهد رسید. پیش از این مسابقات آزاد نوجوانان دختر نیز طی ۲ روز در همین سالن به انجام رسیده بود.

کد خبر 4170655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha