۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۳۸

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر:

دو بانده کردن ۱۵ کیلومتر از جاده«شادمهر »در حال انجام است

دو بانده کردن ۱۵ کیلومتر از جاده«شادمهر »در حال انجام است

کاشمر- رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر گفت: عملیات اجرایی دو بانده کردن ۱۵ کیلومتر از جاده «شادمهر» در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی حسینی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر کاشمر اظهار کرد: هم‌اکنون دو بانده کردن جاده شادمهر به طول ۹ کیلومتر از ابتدای کاشمر تا پلیس‌راه با توافق صورت گرفته توسط شهرداری انجام می شود.

وی افزود: این مسیر تا پیش از آسفالت بر عهده شهرداری کاشمر است که روزهای پایانی خود را طی می‌کند و به‌زودی برای آسفالت به اداره راه واگذار می‌شود تا آسفالت و ایمن‌سازی شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر بابیان اینکه از مسیر ۵۴ کیلومتری جاده شادمهر به کاشمر ۲۵ کیلومتر آن در حوزه کاری اداره راه و شهرسازی کاشمر است افزود: هم‌اکنون ۱۵ کیلومتر از این مسیر در حال  دوبانده شدن است.

حسینی بیشترین مشکل اجرای این پروژه را عدم تخصیص اعتبارات عنوان و تصریح کرد: با توجه به تغییر مسیر طرح تهیه‌شده ، با تاسیسات برق، آب ، گاز و چاه‌های قنات مواجه شدیم که برای اجرای سریع‌تر کار مشکل به وجود آورده است.

وی با تاکید بر اینکه دو بانده شدن جاده شادمهر حق مردم منطقه است بیان کرد : جاده کاشمر به شادمهر جزو راه‌های اصلی و دارای عرض استاندار یازده متر است و در بررسی‌های به‌عمل‌آمده علت بیشتر تصادفات این جاده عوامل انسانی همچون سبقت، سرعت و خواب‌آلودگی اعلام‌شده است.

کد خبر 4171189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha