۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور عنوان کرد:

سهم ۳۷ درصدی خیران در احداث مدارس کشور

سهم ۳۷ درصدی خیران در احداث مدارس کشور

دزفول - رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور گفت: سهم خیران مدرسه‌ساز کشور در احداث مدارس، ۳۷ درصد است که قطعاً افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حافظی پیش از ظهر امروز جمعه در آئین افتتاح ۵ طرح آموزشی خیرساز در شهرستان دزفول اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایران از ۲۱ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون بالغ‌بر ۶۵۰ هزار فرد خیر در این مجمع حضور فعال دارند.

وی با بیان اینکه یک هزار نفر نیز در برون مرزها این هدف مقدس را دنبال می‌کنند، افزود: مجمع خیران مدرسه‌ساز ایران در سراسر جهان حضور فیزیکی داشته و اقدام به ساخت مدارسی در چند کشور خارجی کرده که در این مدارس هم دانش آموزان ایرانی و هم دانش آموزان سایر کشورها با تدریس معلمان ایرانی حضور دارند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور عنوان کرد: در کشورهای امارات، ترکیه و کانادا موفق به ایجاد مجمع خیران مدرسه‌ساز و احداث چندین مدرسه کرده‌ایم که این امر حاصل تلاش‌ها و پیگیری‌های مختلف اعضای مجمع بوده است.

حافظی ادامه داد: در روزهای گذشته با حضور در کشور آلمان نیز مقرر کردیم تا در چهار شهر این کشور مدارس خیرساز احداث شود تا پرچم این حرکت مقدس و برخاسته از همت خیران ایران را در قلب اروپا نیز برافراشته کنیم.

وی در ادامه بابیان اینکه ۳۷ درصد مدارس کشور توسط خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است، گفت: در سال گذشته میزان مشارکت خیران مدرسه‌ساز کشور در احداث مدارس ۶ برابر رقم اعتبارات دولتی بوده است که قطعاً با توجه به مشکلات اقتصادی و وضعیت کشور ما در مجمع خیرین بیش‌ازپیش در این زمینه ورود خواهیم کرد و در خدمت آموزش‌وپرورش کشور هستیم.

حافظی با بیان اینکه خیران مدرسه‌ساز خوزستان بیشترین تعامل را با این مجمع دارند، از همکاری خیران خوزستانی و اداره کل آموزش‌وپرورش استان تقدیر کرد.

به گزارش مهر، پنج طرح آموزشی با مشارکت خیران، امروز جمعه با حضور وزیر آموزش‌وپرورش در دزفول افتتاح شد.

کد خبر 4172604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha