۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۲۳:۱۶

امام جمعه بوشهر:

آسیب‌های حاشیه نشینی در استان بوشهر رفع شود/ لزوم بهبود اشتغال

آسیب‌های حاشیه نشینی در استان بوشهر رفع شود/ لزوم بهبود اشتغال

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر رفع آسیب‌های حاشیه نشینی و تدوین نقشه جامع فرهنگی تاکید کرد و گفت: اشتغال در سطح استان گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشه با اشاره به وضعیت نرخ بیکاری در استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آمارهای موجود نرخ بیکاری در استان بوشهر بین ۹.۸ درصد تا ۱۲ درصد و در برخی نقاط استان بوشهر به ۱۷ درصد هم می‌رسد که بر اساس ظرفیت‌ها تعیین شده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر رفع مشکل اشتغال در استان بوشهر گفت: نیاز است برای رفع مشکل اشتغال و بیکاری و رشد تولید جهاد همه جانبه برنامه‌ریزی، مدیریت، نظارت و حمایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه اشتغال در حوزه نیروگاه اتمی بوشهر مطلوب طراحی شده است افزود: در ساخت دو نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۱۰ هزار نفر نیرو برای آن پیش‌بینی شده که در آینده وضعیت اشتغال در استان بوشهر بهبود می‌یابد.

امام جمعه بوشهر، رفع آسیب‌های حاشیه نشینی و تدوین نقش جامع فرهنگی را مورد تاکید دانست و گفت: اشتغال در استان بوشهر باید با نگاه فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار بگیرد و بسترهای لازم برای کارآفرینی باید فراهم شود.

صفایی بوشهری با تاکید بر فرهنگ حمایت از تولید داخلی تصریح کرد: همه باید در حمایت از تولیدات داخلی، کارآفرینی و اشتغال گام بردارند و فرهنگ تربیت منابع انسانی توانمند، طراحی فرهنگ تلاش، کوشش، آموزش و حمایت از آنان مورد ویژه قرار بگیرد.

کد خبر 4178428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha