۳ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۵۲

از سوی فرمانده ناجا صورت گرفت؛

تقدیر از اجرای طرح ابتکاری خادم

 تقدیر از اجرای طرح ابتکاری خادم

فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر از اجرای طرح های ابتکاری در فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: طرح هایی چون "خادم" که برای ارتقاء انگیزه و معیشت کارکنان اجرا شده قابلیت اجرا در کل کشور را دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار"حسین اشتری" در حاشیه اجرای طرح تحرک فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) که در حکم انتصاب این جانب نیز به آن اشاره شده ، توجه به صیانت و معیشت کارکنان است که این دو موضوع بایستی اولویت اصلی فرماندهان انتظامی قرار گیرد.

وی نیروی انسانی را سرمایه اصلی نیروی انتظامی برشمرد و اظهار داشت: در زمینه صیانت از کارکنان قرارگاهی راه اندازی شده و با جدیت این موضوع را دنبال می کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به اجرای طرح های "خادم" با هدف ارتقاء معیشت و ایجاد انگیزه کارکنان و اشتغال فرزندان کارکنان و طرح "یادی از یاران" در راستای تکریم فرزندان شهدا ، جانبازان و فرزندان همکار که پدر خود را از دست داده اند، در فرماندهی انتظامی استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: این گونه طرح ها می تواند به الگویی برای دیگر بخش های نیروی انتظامی تبدیل شود.

سردار اشتری راه اندازی قرارگاه "عملیاتی اقدام و عمل" در فرماندهی انتظامی اصفهان را یک کار بسیار ویژه و تاثیرگذار در مدت اخیر عنوان کرد و گفت: طرح های ذوالفقار که در این قرارگاه عملیاتی شدند باید تقویت شده و با قوت و شدت بیشتری دنبال شوند و مردم هم از نتایج آن ها اطلاع پیدا کنند.

فرمانده ناجا در ادامه از اقدامات صورت گرفته توسط فرماندهی انتظامی استان در خصوص برخورد با اراذل و اوباش تقدیر کرد و گفت: اقتدار نیروی انتظامی باید برای کسی باشد که گردن کشی می کند و آسایش مردم را می گیرد.

سردار اشتری بر دیدار مستمر از خانواده شهدا توسط فرماندهان ناجا تاکید کرد و اظهار داشت: کارهای خوبی در این زمینه توسط فرماندهی انتظامی استان اصفهان انجام شده که از آن جمله می توان به طرح "یادی از یاران" و طرح "رحمه اللعالمین" اشاره کرد و پیشنهادهایی هم از سوی فرمانده انتظامی استان ارائه شد که در ستاد ناجا دنبال خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان از اقدامات خوب و موثر فرماندهی انتظامی استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: طی مدت اخیر در مجموع، کارهای خوبی در فرماندهی انتظامی استان انجام شده و تحرک خوبی شکل گرفته که بایستی این گونه اقدامات تداوم یابد.

کد خبر 4181293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha