۶ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴

فرمانده قرارگاه حضرت زینب کبری(س):

داعش امروز بزرگترین بن‌بست سیاسی برای اروپا و آمریکا است

داعش امروز بزرگترین بن‌بست سیاسی برای اروپا و آمریکا است

قم - فرمانده قرارگاه حضرت زینب کبری(س)، گفت: امروز جریان داعش بزرگترین بن بست سیاسی و تصمیم گیری برای اروپا و کشورهایی است که این مترسک خبیث را ساختند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای روحانی مدافع حرم که در مدرسه علمیه امراللهی برگزار شد، اظهار داشت: با عزت و اقتدار می‌گویم خداوند متعال مانند ۸ سال دفاع مقدس در این مرحله هم ما را پیروز کرد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی برای از بین بردن قدرت سوم جهان اسلام، گروه‌های به ظاهر اسلامی مثل القاعده و داعش را ساخت، گفت: آمریکا در جنگ ایران و عراق متوجه شد با پرچم کفر نمی‌شود با انقلاب اسلامی درگیر شد و باید اسلام آمریکایی و الله اکبر اسرائیلی و لا اله الله اروپایی درست کرد لذا به جنگ اسلام ناب و عاشورایی که قرارگاه فرماندهی آن ایران است آمد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب کبری(س)، افزود: دشمن در ساخت داعش سعی کرد تا اشتباهاتی که در ساخت القاعده و طالبان کرده بود را اصلاح کند و لذا ابتدا از همه کشورهای دنیا اقدام به جذب نیرو کرد؛ بزرگ‌ترین و بیشترین نیروها را اروپاییان دادند.

وی تصریح کرد: پس از ساماندهی داعش برای او مأموریت داد و جغرافیا تعیین کرد و عناصر تبلیغی خود را میان جامعه عراق و سوریه فرستاد و با تاکتیک فشار از بیرون و قیام از درون به کار خود ادامه داد.

آگاهی از تاکتیک دشمن نوعی بصیرت است

سردار نوعی اقدم، آگاهی از تاکتیک دشمن را نوعی بصیرت خواند و گفت: دشمن تا پشت دیوار کاخ اسد پیش رفته بود و طبق نامه آیت الله العظمی سیستانی و سایر مراجع و مسئولان به رهبر معظم انقلاب حضور سردار سلیمانی نقش مؤثری در شکست داعش داشت.

وی ادامه داد: دشمن خوب متوجه شد که قدرت سوم جهانی به نام انقلاب اسلامی نوک مقاومتش لبنان و فلسطین و ستون فقراتش سوریه و عراق و مقر فرماندهی هم ایران است لذا با انتخاب عراق و سوریه قصد داشتند تا ستون فقرات انقلاب را بشکنند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب کبری(س) با بیان اینکه اسد پل ارتباطی ما با حزب الله است و ما برای حمایت از حزب الله می‌خواهیم که اسد بماند، گفت: آمریکا می‌خواست در عراق و شام ستون فقرات ما را بشکند، مرزهای ایران را نا امن کند و حاکمیت عراق و سوریه را به دست بگیرد ولی ما به تمام خواسته‌هایمان رسیدیم و آمریکا نرسید.

ایران امن‌ترین کشور دنیا است

وی عنوان کرد: امروز خود آن‌ها که در داعش سهم بزرگی داشتند می‌گویند کشور ایران امن‌ترین کشور دنیا است و در همین یکی دو ماه قبل آخرین اجلاسیه آستانه برگزار شد و قطعنامه‌ای در حضور مقامات ارشد بین‌المللی نوشته شد که ۸۵ درصد آن خواسته جمهوری اسلامی بود و در آن حرفی از رفتن اسد گفته نشده بود.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه بزرگ‌ترین بن بست سیاسی و تصمیم‌گیری برای اروپا و کشورهایی که این مترسک خبیث را ساختند جریان داعش است، گفت: امروز بزرگ‌ترین شکاف و چالش سیاسی بین آمریکا، اروپا و اعراب سر جریان داعش است و این جریان به سرکردگی آمریکا، کارگردانی صهیونیست و پشتیبانی آل یهود در مقابل دیدگان تمام دنیا شکست خورد و مقاومت پیروز شد.

وی با اشاره به شکست سنگین نظامی آمریکا در برابر جبهه مقاومت اسلامی در سوریه، گفت: ایران اسلامی به رهبری مدبرانه و شجاعانه امام خامنه‌ای و با توکل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و با تکیه بر خون پاک شهیدان، کمر آمریکا و صهیونیست‌ها را در جنگ سوریه شکست و آن‌ها را به زانو درآورد و در حالی که بیش از ۶۵ درصد از خاک سوریه و ۴۵ درصد از خاک عراق در اختیار داعش قرار داشت، امروز یک وجب هم در اختیار آن‌ها نیست.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) افزود: نیروهای مقاومت در سوریه مذاهب مختلفی از جمله مسیحی، اهل سنت و تشیع بودند که در کنار هم ایستادگی کردند و توانستند شکست سنگینی بر مستکبران وارد آورند و به پیروزی برسند.

کد خبر 4183967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha