۶ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۵۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

اقدامات ارزشمندی در عرصه تولید محتوای دینی در بوشهر انجام شده است

اقدامات ارزشمندی در عرصه تولید محتوای دینی در بوشهر انجام شده است

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: کارهای ارزشمندی در عرصه تولید محتوای دینی در بوشهر انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر چهارشنبه در نشست مشترک کارگروه تولید محتوا و شورای بررسی آسیب های اجتماعی بوشهر اظهار داشت: فضای مجازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید ورود موثری در این حوزه داشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم تولید محتوای مناسب در عرصه دین، خاطرنشان کرد:‌ در عرصه تولید محتواهای دینی در سطح استان بوشهر کارهای ارزشمندی انجام شده است.

مدیرکل امور فرهنگی رسانه و فناوری های نو سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تأکید بر اهمیت فضای مجازی در جامعه اظهار داشت: قدرت ماندگاری در فضای مجازی بالا است و از همین رو ضرورت تولید محتواهای جذاب و با رنگ و بوی طنز و با استفاده از انیمیشن و سایر قابلیت های مجازی بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد.

حجت‌الاسلام احمد صحت قول آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی ارتقاء سطح سواد رسانه جامعه به‌ویژه والدین و جوانان و شاداب سازی رسانه ها و خانواده را از راهکارهای تقویت و تحکیم مبانی خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

محمد شهبازی کارشناس رسانه و فناوری های نوین تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست به ارائه گزارشی در حوزه فضای مجازی پرداخت.

همچنین کارشناسان تبلیغات اسلامی استان بوشهر به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پیرامون استفاده از فضای مجازی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح سواد رسانه جامعه پرداختند.

کد خبر 4184530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha