۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۱۰

ایمن سازی و تجهیز شبکه های پر تردد بزرگراهی جنوبغرب تهران

ایمن سازی و تجهیز شبکه های پر تردد بزرگراهی جنوبغرب تهران

در راستای کاهش بار ترافیک و بروز سوانح رانندگی، معابر و شبکه های پرتردد بزرگراهی در جنوبغرب تهران تجهیز و ایمن سازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محمد زاده شهردار منطقه۱۸ با اعلام این خبر گفت: اکیپهای اجرائی معاونت حمل و نقل ترافیک طی بازه زمانی آذرماه امسال، اقداماتی نظیر نصب و مرمت صدها تابلو ، بشکه ترافیکی،  استوانه ایمنی، گل میخ پلاستیکی، شیشه ایستگاه اتوبوس، کاشن تانک و نیوجرسی به انجام رسیده است.

وی همچنین ادامه داد: از دیگر اقداماتی که در راستای کاهش بار ترافیک و بروز سوانح رانندگی در سطح معابر و شبکه های پرتردد بزرگراهی این بخش از پایتخت به انجام رسیده، می توان به بهسازی صدها متر نرده گاردریلی، نصب لوله های هندریل، راه بند، سرعتگیر پلاستیکی، ویلچرو، مانع U فلزی و مرمت جانپناه ایمنی اشاره که در مجموع ۷۰۰ میلیون ریال هزینه در پی داشته است.

محمد زاده همچنین از اجرای عملیات بهسازی شناسه های معابر شاخص با هدف رفاه حال شهروندان و ساماندهی المانهای شهری خبر داد.

وی ادامه داد: طی این عملیات که به همت اکیپهای اجرائی این حوزه معاونت و در راستای تحقق برنامه های طرح نگهداشت شهر به اجرا گذاشته شد، ابتدا تعداد ۶۵ معبر دارای شناسه مخدوش و فاقد شناسه توسط کارشناسان مربوطه شناسائی و پس از آن با جانمائی تابلوهای جدید و یا بهسازی شناسه ها، یکپارچگی و ساماندهی در سطح معابر ایجاد شد.

شهردار منطقه ۱۸ اضافه کرد: این عملیات در سطح محلات پنج گانه ناحیه چهار شهرداری منطقه ( شاد آباد، شمس آباد، امام خمینی(ره)، امام رضا(ع) و هفده شهریور ) با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال به اجرا گذاشته شد.

به گفته این مقام مسئول، شهروندان می توانند در صورت مشاهده شناسه مخدوش در معابر و یا معابر فاقد این شناسه، موضوع را با سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ مطرح و از همین طریق نیز پیگیر رفع مطالبات خویش باشند.

کد خبر 4188425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha