۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹

شهردار قرچک:

ساختمان اداری منطقه ۲ شهرداری قرچک به بهره برداری می رسد

ساختمان اداری منطقه ۲ شهرداری قرچک به بهره برداری می رسد

قرچک- شهردار قرچک گفت: به زودی ساختمان اداری منطقه ۲ شهرداری قرچک به بهره برداری می رسد. 

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خرمی شریف پیش از ظعر چهارشنبه در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: ساختمان کنونی شهرداری منطقه ۲ در محل شهرداری سابق بود که به دلیل قدمت چند ساله دچار فرسودگی شده است و باید ساختمان جدید جایگزین آن شود .

وی اظهارداشت: با بررسی های بعمل آمده مکانی در ابتدای شهرک طلائیه در نظر گرفته شد و به مرحله اجرایی برای ساخت شهرداری منطقه ۲ رسید .

شهردار قرچک گفت: پروژه ساختمان اداری منطقه ۲ دارای ۵۴۵ مترمربع در دو طبقه که در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شریف در ادامه از نصب وسایل بازی پلی اتیلن در سطح شهر خبرداد و افزود: با توجه به نیاز شهروندان در برخی از مناطق سه گانه نصب وسایل بازی پلی اتیلن در دستور شهرداری قرار گرفت.

وی از نصب ست های ورزشی جهت رفاه حال شهروندان در پارکها خبرداد و گفت: نصب ست های ورزشی در پارکها باعث میشود که شهروندان در ساعات مختلف از این وسایل جهت ورزش و تندرستی جسم و جان استفاده کنند.

شهردار قرچک اظهارداشت: نیمی از پارک بزرگ ولیعصر(عج) که دارای زمین اسکیت، چمن مصنوعی و... است در حال ترمیم و بازسازی است تا شهروندان بتوانند از این مجموعه تفریحی استفاده بهینه کنند و در فاز دوم این پارک وسایل ورزشی بطور کامل تعویض خواهد شد.

خرمی شریف در پیایان از اجرای کفپوش پیاده رو خیابان مخابرات خبر داد و گفت: طبق درخواستهای مردمی، شهرداری قرچک در یک اقدام جهادی شروع به اجرای کفپوش پیاده رو این خیابان پر تردد نمود.

وی اظهار داشت :این پروژه حدود ۷۲۰ مترمربع در خیابان مخابرات و مقداری هم در پیاده روی مصلی مسجد جامع آغاز در حال انجام است.

کد خبر 4196076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha