۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲

رئیس شورای شهر بوشهر:

لایحه عوارض محلی سال ۹۷ شهرداری بندر بوشهر تصویب شد

 لایحه عوارض محلی سال ۹۷ شهرداری بندر  بوشهر تصویب شد

بوشهر - رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از تصویب تعرفه درآمدی(عوارض محلی) سال ۹۷ شهرداری بندر بوشهر و سازمان‌های وابسته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر دهدار صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب تعرفه عوارض بهای خدمات و سایر درآمدهای عمومی شهرداری و سازمان‌های وابسته در سال ۱۳۹۷ اظهار داشت: این تعرفه هر ساله توسط شهرداری به شورای اسلامی شهر پیشنهاد و پس از بررسی و تصویب در شورای شهر، مبنای دریافت عوارض در سال آینده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تدوین عوارض محلی یکی از مهم‌ترین سیاست‌گذاری‌ها در منابع درآمدی شهرداری‌ها است و برای تدوین و تصویب این عوارض جلسات متعددی توسط کمیسیون برنامه و بودجه شورای برگزار شد و سپس به صحن شورا ارجاع داده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: با جمع‌بندی اعضای شورای شهر بوشهر این لایحه با اصلاحاتی به تصویب رسید زیرا باید تعرفه‌ای را تصویب کنیم که مردم از آن بهره‌مند شوند و شاهد رضایت‌مندی شهروندان باشیم.

دهدار با بیان اینکه  لایحه تعرفه عوارض محلی سالانه شهرداری مهم‌ترین و اصلی‌ترین منبع درآمدی و تأمین و تحقق بودجه سالانه به شمار می‌رود ابراز امیدواری کرد با تلاش مجموعه شهرداری و مشارکت و همکاری موثر شهروندان همانند سال‌های گذشته، علاوه بر تحقق حداکثری بودجه و درآمدهای شهرداری‌، زمینه برای تسریع روند توسعه و عمران شهری فراهم‌تر شود.
وی تاکید کرد: لایحه تعرفه عوارض محلی و هزینه خدمات سال ۹۷ شهرداری و سازمان‌های وابسته پس از تایید و ابلاغ نهایی، علاوه بر چاپ در نشریات محلی، به صورت کتابچه تهیه شده و برای اطلاع و آگاهی عموم مردم در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.

کد خبر 4205572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha