۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

اعزام مبلغ دینی ویژه دهه فجر

اعزام مبلغ دینی ویژه دهه فجر

قم - مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام مبلغ دینی ویژه ایام الله دهه فجر به سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام یحیی کمال در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعزام مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همزمان با ایام الله دهه فجر، گفت: با توجه به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای ترویج و تبلیغ آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی اعزام مبلغ ویژه این دهه صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اعزام‌ها به صورت فردی و گروهی است، ابراز داشت: محدودیتی برای ثبت نام و اعزام‌ها وجود ندارد و همه روحانیونی که شرایط لازم را داشته باشند می‌توانند در سامانه سمتا ثبت نام کنند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه به اعزام‌های گروهی اشاره و بیان کرد: در این اعزام‌ها طلاب برای چندین سال به یک منطقه اعزام می‌شوند و اولویت هم با طلاب بومی است تا بتوانند با ماندگاری زیاد در منطقه با کلیه آداب و فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی آشنا شوند و بهتر مسائل تبلیغی را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه در این ایام اعزام مبلغان نخبه و بانوان هم به مناطق مورد نیاز صورت می‌گیرد، ابراز داشت: ثبت نام از اول بهمن آغاز شده و تا ۱۱ بهمن‌ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام کمال با اشاره به اینکه اعزام ها از ۱۲ بهمن‌ماه آغاز می‌شود گفت: مبلغان باید حداقل به هفت روز در محل تبلیغی خود حضور داشته باشند.

وی حضور در مدارس، دانشگاه‌ها، حضور در پارک‌ها، کمپ‌های اعتیاد، زندان‌ها و بیمارستان‌ها را از جمله مراکزی عنوان کرد که طلاب مبلغ در ایام دهه فجر در آن حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: پاسخگویی به شبهات اعتقادی  سیاسی و فرهنگی، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، دشمن شناسی و تحلیل مسائل جهانی، تبیین شخصیت امام راحل به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی و بیان مبانی ولایت فقیه و رهبری در حکومت اسلامی از جمله موضوعاتی است که مبلغان در ایام تبلیغ به آن می‌پردازند.

کد خبر 4208992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha