۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران خبر داد؛

ارائه خدمات شبانه روزی مدد سرای ازگل به کارتن خواب ها

ارائه خدمات شبانه روزی مدد سرای ازگل به کارتن خواب ها

شمیرانات- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری یک تهران با اشاره به شرایط جوی و مشکلات حاصل از برودت هوا از ارائه خدمات شبانه روزی مدد سرای ازگل به کارتن خواب هاخبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کارگران، ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت : مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با هدف  ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی اقدام به جمع آوری و انتقال  کارتن خواب ها و بی خانمان  محدوده ی منطقه یک به مدد سرای ازگل نموده است.

وی گفت: با توجه به پیش بینی های وضعیت جوی مبنی بر برودت و کاهش دمای هوا و جهت پیشگیری از حوادث احتمالی و امدادرسانی لازم به افراد کارتن خواب و بی خانمان، مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با همکاری شهرداران نواحی دهگانه ، شهرداران شب نواحی و گشت های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران اقدام به هدایت آسیب دیدگان اجتماعی به مددسرای ازگل می کند.

کارگران بیان داشت: درحال حاضر این مددسرا با گنجایش هر شب حدود ۵۰ نفر ، در حال خدمت رسانی به مددجویان است و تا اطلاع ثانوی ۲۴ ساعته خدمات لازم را به افراد فوق ارائه می دهد.

معاون شهردار منطقه یک به ضرورت توجه به جمع آوری آسیب دیدگان اجتماعی اشاره کرد و گفت : با همکاری شهرداران نواحی ده گانه ی منطقه یک، عوامل ۱۳۷ ، مرکز خدمات اجتماعی و... با توجه به وضعیت خاص اقلیمی و جغرافیایی شمال تهران و سرمای هوا، عملیات گشت زنی در معابر به طور مرتب انجام می شود تا هیچ شهروندی بر اثر سرما دچار مشکل نشود.

کد خبر 4215393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha