۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۱۴

فرمانده انتظامی همدان عنوان کرد:

دستگیری کلاهبرداران فروش سیم‌کارت در همدان

دستگیری کلاهبرداران فروش سیم‌کارت در همدان

همدان - فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری کلاهبرداران فروش سیم کارت در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ پژمان قویمی گفت: در پی کسب خبر و شکایت نماینده حقوقی شرکت مخابرات مبنی بر این که فردی اقدام به فروش غیر مجاز سیم کارت همراه اول با قیمت غیر واقعی و به شیوه کلاهبرداری می کند، موضوع در دستور کار ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۱ شکریه قرار گرفت.

وی افزود: تعدادی از شاکیان در اظهارات خود گفتند فردی ناشناس با آن ها تماس گرفته و پیشنهاد خرید سیم کارت اعتباری همراه اول با یک سال اینترنت۴G  و مکالمه رایگان به مبلغ ۳۰ الی ۶۰ هزار تومان داده و سیم کارت با پیک موتوری درب منزل تحویل آن ها شده است.

سرهنگ پژمان قویمی ادامه داد: شاکیان اظهار داشتند، پس از خرید متوجه شدیم سیم کارت خریداری شده، اعتباری عادی و فاقد امتیازات گفته شده بوده و خبری از اینترنت و مکالمه رایگان نیست.

وی عنوان کرد: با به کارگیری شگردهای پلیسی و بررسی های لازم، ماموران، متهم را شناسایی و در در هنگام فروش سیم کارت دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی ها اظهار داشت سیم کارت ها، توسط شخص دیگری فروخته و من فقط پیک موتوری بودم که سیم کارت ها و آدرس را از همدستم گرفته و به مشتری تحویل می دادم.

سرهنگ قویمی بیان داشت: با راهنمایی فرد دستگیر شده، متهم اصلی نیز شناسایی و در منزلش دستگیر شد.

وی گفت: در بازرسی از منزل متهم، تعداد ۲۱۹ قطعه سیم کارت آماده فروش کشف و نامبرده در بازجویی عنوان کرد، من سیم کارت ها را از فروشگاه های مجاز عرضه سیم کارت می خریدم و با تماس با شماره هایی نزدیک به شماره ای که در دست داشتم آن ها را تشویق می کردم که سیم کارت را از من خریده و توسط همدستم به عنوان پیک موتوری تحویل مشتری می دادم.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 4228581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha