۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۴۱

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان:

جزیات مراسم استقبال و وداع با پیکر «شهید عبدالرضا حیدری» اعلام شد

جزیات مراسم استقبال و وداع با پیکر «شهید عبدالرضا حیدری» اعلام شد

همدان - نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان جزییات مراسم استقبال و وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده «عبدالرضا حیدری» را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دوست پرست ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده عبدالرضا حیدری فردا یک شنبه ۲۹ بهمن ماه از نماز و مغرب و عشا به میزبانی هیئت خادم الشهدای شهرک فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از شهید «عبدالرضا حیدری» در زمان یاد شده از میدان استقلال شهرک فرهنگیان آغاز می‌شود؛ افزود: روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه نیز از ساعت ۹:۳۰ صبح، پیکر مطهر این شهید معزز به میزبانی فرماندهی انتظامی استان در یادواره ۳۲۷ شهید ناجای همدان که درحسینیه امام (ره) برگزار می‌شود؛ حضور می‌یابد.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان عنوان کرد: پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و از طریق کارت شناسایی، احراز هویت شد.

وی عنوان کرد: این شهید معزز از شهدای مفقودالجسد ناجا استان همدان است که در ۲۱ تیرماه ۶۷ در منطقه زبیدات عراق دلاورانه جنگید و ردای سرخ شهادت را بر تن کرد.

دوست پرست اضافه کرد: روز گذشته خبر بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید با حضور نماینده امور ایثارگران ناجا و جمعی از مسئولان وفرماندهان ناجا به خانواده وی اطلاع داده شد.

وی اظهار داشت: با توجه به سکونت خانواده معظم این شهید در تهران مراسم تشییع و خاکسپاری شهید همزمان با سالروز شهادت صدیقه طاهره(ع) در شهرتهران برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز از برگزاری مراسم استقبال از پیکر شهید عبدالرضا حیدری و برگزاری یادواره ۳۲۷ شهید سرافراز انتظامی استان همدان خبرداد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: مراسم استقبال از پیکر پاک شهید عبدالرضا حیدری از شهدای نیروی انتظامی(ژاندارمری سابق) که به تازگی توسط کمیته جستجوی مفقودین در منطقه زبیدات عراق تفحص شده، روز یکشنبه پس از استقبال در میدان فرودگاه همزمان با نماز مغرب وعشاء به مسجد قمر بنی هاشم شهرک فرهنگیان منتقل خواهد شد.

وی افزود: همچنین مراسم یادواره ۳۲۷ شهید سرافراز انتظامی استان روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ازساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در محل حسینیه امام خمینی (ره) با حضور پیکر شهید تازه تفحص شده انتظامی استان برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان همدان از امت شهید پرور وولایت مدار استان همدان دعوت کرد تا در این مراسم معنوی شرکت کنند.

وی گفت: شهید عبدالرضا حیدری از کارکنان ژاندارمری سابق بود که در سال ۶۴ در این سازمان مشغول به خدمت شد و ۲۱ تیرسال ۶۷ در منطقه زبیدات عراق مفقود شد.

وی یادآور شد: پیکر شهید حیدری پس از تشییع در همدان به محل سکونت خانواده اش به تهران (اسلام شهر) منتقل خواهد شد.

کد خبر 4229885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha