۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۲۳:۳۱

در جلسه ای با حضور امام جمعه خیرآباد صورت پذیرفت؛

تاکید رییس شورای شهرستان ورامین بر فعالیت های فرهنگی در «خیرآباد»

تاکید رییس شورای شهرستان ورامین بر فعالیت های فرهنگی در «خیرآباد»

ورامین - رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین در جلسه رسمی هیات امناء خانه فرهنگ «خیرآباد» بر اجرای فعالیت های فرهنگی بیشتر در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خانی شامگاه یکشنبه در جلسه رسمی هیات امنا خانه فرهنگ منطقه «خیرآباد» که با حضور حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد، علی عباسی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین، طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین و تنی چند از فعالان فرهنگی منطقه برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: متاسفانه در گذشته، توجه چندانی به خانه های فرهنگ و ارتقاء فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و هنری در شهر ورامین نمی شد.

این عضو شورای اسلامی شهر ورامین افزود: امروز دوران درخشان فعالیت های فرهنگی در دوره جدید مدیریت شهری آغاز شده و امیدواریم همه مناطق و محلات شهری به یک چشم نگاه شده و فعالیت های فرهنگی در سطح مناطق توزیع شود.

 رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین اضافه کرد: خانه فرهنگ خیرآباد تنها پتانسیل بالقوه منطقه خیرآباد در حوزه فرهنگی است، که با هزینه شهرداری ورامین اداره می شود و امیدواریم با انتقال مدیریت و اجرای برنامه های مورد نیاز منطقه توسط شهرداری و نظارت و همراهی امام جمعه پرتلاش منطقه، شاهد محوریت این خانه فرهنگ در برنامه ریزی، اجرا و هدایت برنامه های فرهنگی خیرآباد باشیم.

خانی دغدغه های فرهنگی به ویژه در مناطق آسیب پذیر شهری را قابل توجه دانست و گفت: باید با برنامه ریزی بهتر و بیشتر برای مناطق پر جمعیتی مانند خیرآباد فعالیت های فرهنگی را در دستور کار قرار دهیم.

کد خبر 4243499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha