۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۳۷

استاندار سمنان:

دستگیری از نیازمندان رسالت عمومی است

دستگیری از نیازمندان رسالت عمومی است

سمنان-استاندار سمنان بابیان اینکه آگاهی و دستگیری از نیازمندان رسالت عمومی است، گفت: برنامه‌ریزی‌ها باید برای رسیدن همگان به وضعیت مطلوب اقتصادی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید شهاب‌الدین چاوشی ظهر پنجشنبه در پایگاه مرکزی جشن نیکوکاری در محل میدان سعدی سمنان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید برای سمت رسیدن همگان به وضعیت مطلوب اقتصادی باشد، ابراز داشت: دولت به دنبال رفع مشکلات مردم و پایان بخشی به فقر است بنابراین در این راستا باید سایر نهادها و مردم با کمک به افراد دارای معلولیت و ناتوان دولت را در پیش برد این هدف بهتر یاری کنند.

وی بابیان اینکه آگاهی از وضعیت دیگر افراد جامعه رسالتی همگانی است، افزود: خیران می‌توانند با ایجاد اشتغال برای مددجویان و رونق دادن به مشاغل خانگی آن‌ها را حمایت کنند این گونه اقدامات می‌تواند ضمن افزایش اشتغال در کاهش مشکلات جامعه نیز اثرگذار باشد.

استاندار سمنان بابیان اینکه مردم باید برای پایان دادن به مشکلات پشتیبان دولت باشند، ابراز داشت: دولت برای رفع نیازهای درمانی و انجام خدمات‌دهی بیشتر به نیازمندان تلاش می کند که نمونه بارز آن را می‌توان به طرح تحول سلامت اشاره کرد که از دغدغه درمانی مردم کاسته شده است.

چاووشی در ادامه تصریح کرد: بی شک نیازمندان بسیاری در جامعه وجود دارند که تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند بنابراین مردم می توانند برای کاهش مشکلات آن‌ها را شناسایی و به نهادهای مربوط معرفی کنند تا مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: بی شک باهم افزایی همه بخش‌های مختلف جامعه می‌توان به بهره مندی همه مردم از شرایط اقتصادی مطلوب کمک کرد بنابراین مراسمی نظیر جشن نیکوکاری فرصت خوبی است تا با بهره‌گیری از آن نیازمندان جامعه را از خدمات خوب بهره‌مند کنیم.

کد خبر 4246836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha