۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۹:۰۵

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

طرح «آرامش بهاری» در ۷۰ بقاع شاخص گلستان برگزار می‌شود

طرح «آرامش بهاری» در ۷۰ بقاع شاخص گلستان برگزار می‌شود

گرگان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: برای هفتمین سال متوالی طرح « آرامش بهاری» در ۷۰ بقاع شاخص گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی، عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: طرح «آرامش بهاری» برای هفتمین سال متوالی هم‌زمان با دیگر استان‌های کشور در گلستان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح « آرامش بهاری» در ۷۰ بقاع شاخص گلستان اجرایی می‌شود، افزود: هم‌زمان با این طرح شاهد برپایی خیمه‌های معرفت در ۱۷ امام‌زاده گلستان خواهیم بود.

اعزام ۱۰۰ مبلغ به سراسر گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از اعزام ۱۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۰ درصد مبلغین بومی و ۵۰ درصد دیگر اعزامی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه طرح «آرامش بهاری» به مدت ۲۰ روز در استان اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: این طرح از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فرودین ادامه خواهد داشت.

سهرابی اظهار کرد: امسال اسکان دائم در ۹ بقعه و اسکان موقت در ۲۶ بقعه برای زائرین در نظر گرفته‌شده است.

وی در خصوص راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی در امامزادگان استان، افزود: طی تفاهم‌نامه‌ای که با اداره کل میراث فرهنگی استان انجام شد امسال برای نخستین بار بازارچه‌های صنایع‌دستی در فضای امام‌زادگان راه‌اندازی خواهد شد.

چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم هم‌زمان با سراسر کشور در گلستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه در ۱۱ رشته برگزار می‌شود، افزود: متسابقین در مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

سهرابی اظهار کرد: زمان ثبت‌نام این دوره از مسابقات ۲۰ بهمن آغازشده و تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4252831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha