۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۲۱:۲۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

۴۱۰ عنوان کتاب در گلستان به چاپ رسید

۴۱۰ عنوان کتاب در گلستان به چاپ رسید

گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۴۱۰ عنوان کتاب در سال ۹۶ در گلستان به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت شامگاه پنجشنبه در آئین رونمایی از آثار منتشر شده فصل زمستان ناشران گلستانی اظهار کرد: کتاب یکی از بهترین ابزار انتقال پیام است و اگر نسبت به عالم شناخت کافی داشته باشیم به این نتیجه می رسیم که همه عالم، کتاب است.

وی وضعیت نشر استان را مطلوب توصیف کرد و افزود: طبق آمار ارائه شده از سوی خانه کتاب، استان گلستان رتبه ۱۱ کشور در زمینه نشر را به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام فضیلت ادامه داد: در سال جاری ۴۱۰ عنوان کتاب به چاپ رسیده است و ۱۷۰ عنوان کتاب به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان از محل تفاهم نامه هایی که بسته شده از ناشران گلستانی خریداری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: همچنین حدود ۲۰۰ میلیون تومان کتاب به کتابخانه های استان در سال جاری اهدا شده است.

در ادامه از ۳۸ عنوان کتابی که در زمستان سال ۹۶ به چاپ رسیده بود، رونمایی شد.

کتاب های «پیشگیری از اعتیاد» و «پیشگیری از طلاق» نوشته رجب محمد بشارتی فر، «آلبوم خانه استرآباد» نوشته محمود اخوان ثالث، «سیل گلستان» نوشته محمد علی صلبی، «سگ لوند» نوشته احمدرضا اسعدی، «نودیجه در یکصد و ۵۰ سالی که گذشت» نوشته حسین رحیمی نژاد، «معشوق بی پروا» نوشته نرگس حاجی آبادی از جمله کتاب هایی هستند که در این مراسم رونمایی شدند.

کد خبر 4252884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha