۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۱۳

سرپرست شبکه بهداشت دشتستان:

بهبود شاخص‌های سلامت در دشتستان/ نظارت جدی بر بازار خواهیم داشت

بهبود شاخص‌های سلامت در دشتستان/ نظارت جدی بر بازار خواهیم داشت

بوشهر - سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان با تشریح وضعیت بهبود شاخص‌های سلامت در دشتستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی نظارت جدی بر بازار خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، ماریا خویش دوست پیش از ظهر شنبه در نشست شورای سلامت شهرستان دشتستان اظهار داشت: ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت و برخورداری مردم از امکانات بهداشتی و درمانی، مهم‌ترین هدف مجموعه بهداشت و درمان استان و شهرستان است.

وی افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، میزان رضایتمندی مردم از حوزه سلامت بیشتر شده و تلاش می‌کنیم با افزایش خدمت‌رسانی مطلوب به مردم بر میزان رضایتمندی آن‌ها بیفزاییم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بر نظارت جدی بر فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و بهداشتی در نوروز ۹۷ خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و ورود مهمانان نوروزی، نظارت بر فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و بهداشتی با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

خویش‌دوست در ادامه با اشاره به وضعیت آب شرب شهرستان دشتستان اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته، وضعیت آب شرب شهرستان دشتستان مطلوب بوده و از میانگین استانی بهتر است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اشاره به عملکرد این شبکه در سال ۹۶ اظهار داشت: تلاش مجموعه بهداشت و درمان شهرستان، خدمت‌رسانی مطلوب به مردم بوده و امیدوارم مورد رضایت مردم واقع‌شده باشد.

خویش‌دوست به برخی آمارهای سال ۹۶ اشاره کرد و ابراز داشت: رشد ۲۷ درصدی مراقبت از سالمندان، رشد ۲۵ درصدی مراقبت از میان‌سالان، رشد ۳۵ درصدی جذب سفیران سلامت، رشد ۳ برابری میزان بیماریابی در حوزه اعصاب و روان و افزایش ۲۰ درصدی خطرسنجی بیماری‌های قلبی و عروقی ازجمله عملکرد این شبکه در سال ۹۶ بوده است.

وی از هزینه بیش از ۹۸ میلیارد ریال در بخش‌های عمرانی (تجهیز، تعمیر و احداث) خانه‌های بهداشت و پانسیون پزشکان و مراکز خدمات جامع سلامت در سال ۹۶ در سطح شهرستان دشتستان خبر داد.

کد خبر 4253788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha