۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۱۴

مدیرعامل هلال احمر بوشهر:

۳۱ پایگاه هلال احمر استان بوشهر در ایام نوروز خدمات‌دهی می‌کنند

۳۱ پایگاه هلال احمر استان بوشهر در ایام نوروز خدمات‌دهی می‌کنند

بوشهر - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۳۱ پایگاه هلال احمر استان بوشهر در ایام نوروز خدمات‌دهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درویشی ظهر شنبه در آستانه آغاز فعالیت‌های نوروزی هلال احمر در نشست خبری اصحاب رسانه استان بوشهر اظهار داشت: طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۷ فرودین ادامه خواهد داشت.

وی از خدمات‌رسانی در جاده‌ها، ورودی شهرها، سواحل و مناطق کوهستانی خبر داد و اضافه کرد: ۳۱ پایگاه امدادی و راهنمایی هلال احمر استان بوشهر در ایام نوروز خدمات‌دهی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: در طول سال ۱۷ پایگاه هلال احمر در استان مستقر است که در طرح نوروزی ۱۴ پایگاه موقت و سیار دیگر به این مجموعه افزوده شده است.

وی ادامه داد: ۴۰۰ نفر از اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و ۲۰۰ نفر امدادگر جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی شرکت دارند.

درویشی گفت: با توجه به بیان گوهربار مقام معظم رهبری مبنی بر اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم نسبت به اقدامات انجام شده خود را موظف به انتشار گزارشات و خدماتی که در محدوده کاری انجام داده‌ایم می‌دانیم.

وی افزود: در سال جاری عملیات های متعدد توسط حوزه معاونت امداد و نجات در مناطق مختلف استان صورت گرفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: ۱۱ پایگاه امداد و نجات به صورت کانکس داشتیم که چهار پایگاه آن به ساختمان تبدیل وضعیت شد و در سال آینده، تلاش داریم هفت پایگاه باقی مانده به ساختمان برای خدمت رسانی، آماده هموطنان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این استان در زلزله کرمانشاه نیز چه در زمینه امداد و نجات و پشتیبانی و چه در حوزه حمایت های روانی و اسیب های پس از بحران ها حضور موثر و چشمگیری داشته است.

کد خبر 4253862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha