۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۲۰:۰۹

شهردار خورموج:

اجرای ۱۰۰ هزار متر مربع اسفالت در خورموج/اهل سیاسی بازی نیستم

اجرای ۱۰۰ هزار متر مربع اسفالت در خورموج/اهل سیاسی بازی نیستم

بوشهر - شهردار خورموج با بیان اینکه اهل سیاسی بازی در امورات شهری نیستم، گفت: در سال جدید بیش از یکصد هزار متر مربع معابر این شهر آسفالت می شود.

احمد شیخیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از حمایت دولت تدبیر و امید، استاندار و فرماندار تقدیر کرد و اظهار داشت: در چند سال اخیر اقدامات خوبی با همکاری مجموعه شورای شهر و مردم فهیم شهر خورموج صورت گرفته است.

وی به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در سطح شهر اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش‌ها، کمک به برگزاری مناسبت‌ها، برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی در قالب طرح نشاط اجتماعی و غیره  از مهمترین برنامه‌ها عنوان کرد.

شیخیانی ادامه داد:  امسال برای اولین بار در ورودی شهر خورموج جشنواره نوروزی برگزار خواهد شد و تلاش داریم روزی را با کار کارشناسی شده به عنوان روز خورموج نامگذاری کنیم.

وی اضافه کرد: برگزاری تجلیل از چهره‌های ماندگار شهر خورموج که اردیبهشت ماه سال آینده صورت خواهد گرفت از دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرداری در سال جدید است.

شیخیانی با بیان اینکه در طول دو ماه گذشته ۷۵ هزار مترمربع از خیابانها و معابر شهر را زیرسازی و آسفالت شده است، گفت: در سال ۹۷ نیز بیش از صد هزار متر مربع از معابر و کوچه ها را با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال  براساس اولویت بندی صورت آسفالت خواهد شد.

شهردار خورموج با اشاره به اینکه طرح مطالعه پسماند شهرستان به مرکزیت شهر خورموج صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: احداث پارک بین راهی در ورودی شهر خورموج، ایستگاه آتش نشانی شماره دو شهر خورموج واقع در لنگک از جمله طرح های در دست اقدام شهرداری خورموج در سال آینده است.
 

کد خبر 4255003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha