۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۸:۵۲

در سال جاری؛

رضایت‌مندی خانواده‌های بوشهری برای اهدای عضو ۵۰ درصد افزایش یافت

رضایت‌مندی خانواده‌های بوشهری برای اهدای عضو ۵۰ درصد افزایش یافت

بوشهر - مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی استان بوشهر گفت: در سال جاری، میزان رضایت خانواده‌ها در استان بوشهر برای اهدای عضو ۵۰ درصد افزایش یافت.

علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در امور خیر مشارکت گسترده‌ای داشته‌اند و شاهد افزایش رضایت‌مندی برای اهدای عضو در استان هستیم.

وی از انجام یک اهدای عضو جدید در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این هجدهمین برداشت عضو استان در سال جاری بود که اعضای یک خانم جان تازه‌ای به چند هم‌وطن بخشید.

باقری خاطرنشان کرد: در واپسین روزهای سال ۹۶ خانواده ایثارگر سهیلا عوفی با رضایت به اهدای عضو عزیزشان که متاسفانه به دنبال خونریزی وسیع مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، به سه بیمار نیازمند به عضو زندگی دوباره بخشید.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی استان بوشهر اضافه کرد: کبد و کلیه‌های بیمار به بیمارستان سینای شیراز برای پیوند فرستاده شد و قلب نیز برای استفاده از دریچه‌ها برداشت شد.

وی ادامه داد: رضایت خانواده‌های  نوع‌دوست و ایثارگر در استان بوشهر به اهدای عضو عزیزان خود که دچار مرگ مغزی شده‌اند امسال ۵۰ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 4255195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha