۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹

مدیرعامل شرکت شهر سالم عنوان کرد:

ارائه خدمات بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم در ایام تعطیلات نوروز

ارائه خدمات بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم در ایام تعطیلات نوروز

بخش های درمانی شرکت شهر سالم در روزهای تعطیل سال ۹۷ به پرسنل شهرداری و شهروندان تهرانی در حال ارائه خدمات هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم با تاکید بر خدمات رسانی مجموعه ستاد و مراکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم در ایام تعطیلات نوروز سال ۹۷، اعلام کرد: در ایام تعطیلات رسمی مراکز بهداشتی درمانی مناطق ۱، ۳، ۵ و و مرکز تصویربرداری پزشکی منطقه ۵ شرکت شهر سالم بصورت شبانه روزی در بخش پزشک عمومی و اورژانس در حال ارائه خدمات بهداشتی درمانی هستند.

وی با اشاره به خدمات رسانی سایر مراکز بهداشتی درمانی در ایام غیرتعطیل، خاطرنشان کرد: همچنین مراکز بهداشتی درمانی مناطق ۴، ۶، ۸، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، شهدای ۱۹ و دندانپزشکی اتوبوسرانی منطقه ۴ در ایام غیر تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۴:۱۵ و طبق شیفت های اعلام شده مشغول فعالیت هستند.

چوبینه تصریح کرد: در حوزه معاونت درمان شرکت شهر سالم بیمه شدگان می توانند جهت صدور معرفی نامه و تائیدیه نسخ در روز تعطیل یازدهم فروردین از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ مراجعه کنند، همچنین حوزه درمان نیز در حال حاضر از تاریخ ۵/۱/۹۷ لغایت ۰۹/۱/۹۷ در ساعات اداری پذیرای مراجعین است.

بر این اساس در طی این مدت در مواقع اضطراری و خارج از ساعات ذکر شده فوق، بیمه شدگان جهت اخذ دارو و بدون اخذ تائیدیه می توانند به داروخانه های هلال احمر ۱ ، ۲ ، ۲۹ فروردین و شهید کاظمی مراجعه و جهت انجام آزمایش های ضروری بدون تائیدیه می توانند به آزمایشگاه بیمارستان های پارس، بهمن و دی مراجعه نمایند.

همچنین بیمه شدگان جهت انجام خدمات تصویربرداری ضروری نیز می توانند به مراکز تصویربرداری حقیقت، اطهری و تصویربرداری درمانگاه منطقه ۵ مراجعه کنند.

کد خبر 4259460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha