۱۴ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۳۸

از عصر امروز؛

بارش باران و احتمال رعد و برق در گیلان/ دمای هوا کاهش می یابد

بارش باران و احتمال رعد و برق در گیلان/ دمای هوا کاهش می یابد

رشت- کارشناس سازمان هواشناسی گیلان با اشاره به آغاز بارش باران و احتمال وقوع رعد و برق از عصر امروز در این استان، گفت: طی این مدت دمای استان نیز به صورت محسوسی کاهش می یابد.

مازیار غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر به شرایط جوی روزهای آینده در استان گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر آسمان استان در بیشتر نقاط نیمه ابری است.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق استان نیز شاهد افزایش مقطعی ابرها هستیم، افزود: براساس الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی این شرایط با نزدیک شدن به ساعات بعدازظهر و شب امروز (سه شنبه) تغییر کرده و بر میزان ابرها افزوده می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گیلان همچنین با اشاره به رگبار باران با احتمال وقوع رعد و برق برای اواخر وقت امروز در مناطق مختلف استان، گفت: همچنین براساس نقشه های هواشناسی برای فردا چهارشنبه نیز برای استان گیلان آسمانی ابری همراه با مه و بارندگی پیش بینی می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: طی این مدت شاهد کاهش محسوس دمای هوای استان، وزش باد به ویژه در نواحی ساحلی و احتمال وقوع رعد و برق هستیم.

غلامی به وضعیت دریا نیز طی امروز و فردا اشاره کرد و یادآورشد: ارتفاع موج دریا برای امشب و فردا حدود یک تا یک متر و نیم و همچنین دو تا دو متر و نیم خواهد بود.

وی با بیان اینکه بارندگی ها تا صبح پنج شنبه ادامه خواهد داشت، افزود: آسمان استان گیلان در روز پنج شنبه نیز نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارش پراکنده است.

کد خبر 4262388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha