۱۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۰۵

فرماندار دشتی:

ساختمان شهرداری بادوله تکمیل می شود/ضرورت نوسازی شبکه آب

ساختمان شهرداری بادوله تکمیل می شود/ضرورت نوسازی شبکه آب

دشتی- فرماندار دشتی با بیان اینکه برای تکمیل ساختمان شهرداری و آتش نشانی بادوله تامین اعتبار می شود، گفت: نوسازی شبکه های آب شهر بادوله در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری بعد از ظهر شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر بادوله که حضور شهردار، اعضای شورای شهر و معتمدین شهر بادوله برگزار شد با بیان اینکه برای توسعه شهر بادوله همه باید تلاش کنیم، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام((حمایت از کالای ایرانی)) می طلبد همه مدیران و مردم اهتمام ویژه ای به این موضوع در جهت ایجاد تولید و سرمایه گذاری داشته باشند.

وی افزود: اگر می خواهیم از کالای ایرانی حمایت شود باید به تولید و سرمایه گذاری توجه کنیم.

نادری با اشاره به ظرفیت های شهر بادوله بیان کرد: باید از ظرفیت و استعدادهای شهر بادوله در جهت تولید اشتغال و ایجاد فضای کسب و کار برای جوانان استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه برای ایجاد اشتغال جوانان باید به صورت شبانه روزی کار کرد، ادامه داد: انتظار داریم جوانان نیز از ظرفیت اشتغال موجود در منطقه بویژه در حوزه کشاورزی به نحو مطلوب استفاده کنند.

فرماندار دشتی به اهداف این سفرها اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های اصلی سال جدید بازدید از شهرها و روستاهای شهرستان و نشست با شهرداران، دهیاران، مجموعه شوراها و متعمدین در جهت بررسی مسائل و مشکلات و روند اجرایی پروژه های عمرانی است.

وی ادامه داد: انجام این گونه سفرها ضمن اینکه از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا می شویم وتصمیمات لازم اتخاذ می گردد نقش بسزایی نیز در توزیع اعتبارات خواهد داشت.

نادری یادآور شد: با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید اقدامات مطلوبی در سطح کشور و به ویژه شهرستان دشتی صورت گرفته که باید این خدمات به نحو مطلوب به مردم انعکاس داده شود تا آنها نسبت به آینده نظام امیدوار شوند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حجم مشکلات شهر بادوله و کمبود اعتبارات عمرانی در سال جاری ضرورت دارد این مشکلات اولویت و دسته بندی شود.

نادری تصریح کرد: در سال جاری نگاه ما در حوزه عمرانی به زیر ساخت ها و به خصوص حوزه راه ها است.

وی با اشاره به پارک جنگلی شهر بادوله گفت: منابع طبیعی هر چه زودتر بخشی از این پارک را برای احداث تفریحگاه در اختیار شهرداری قرار دهد.

نادری با بیان اینکه در سال جاری برای تکمیل ساختمان شهرداری و شورای شهر بادوله تامین اعتبار می شود، گفت: اداره ورزش و جوانان با همکاری شهرداری نسبت به ساماندهی زمین ورزشی این شهر اقدام کنند.

وی از نوسازی فضاهای آموزشی بر اساس اولویت بندی خبر داد و یادآور شد: با توجه به فرسوده بودن شبکه آب شهر بادوله نوسازی شبکه های آب این شهر در دستور کار قرار می گیرد.

کد خبر 4265208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha