۲۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹

در گفتگو با مهر اعلام شد:

وقوع ۲ حادثه واژگونی در اتوبان کرج/۱۱ نفر مصدوم و یک نفر جان باخت

وقوع ۲ حادثه واژگونی در اتوبان کرج/۱۱ نفر مصدوم و یک نفر جان باخت

کرج - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: حادثه واژگونی اتوبوس در لاین جنوبی اتوبان کرج - قزوین یازده مصدوم برجا گذاشت.

مهرداد بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر، به واژگونی اتوبوس در لاین جنوبی اتوبان کرج - قزوین و هم‌زمان واژگونی تریلر در لاین شمالی این اتوبان در نخستین ساعات بامداد امروز شنبه بیست و پنجم فروردین‌ماه اشاره کرد و گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در لاین جنوبی اتوبان قزوین - کرج بعد از پل هشتگرد به مرکز اورژانس البرز اعلام شد.

وی افزود: چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام و تکنسین‌های نیز پس از ارزیابی صحنه، به بررسی وضعیت مصدومان و انجام اقدامات درمانی پرداختند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث البرز با اشاره به اینکه این حادثه ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت، گفت: مصدومان ضمن دریافت خدمات درمانی به بیمارستان‌های امام جعفر صادق و امام حسن منتقل شدند.

واژگونی تریلر و دو دستگاه خودروی سواری در اتوبان کرج/راننده جان باخت

بابایی ادامه داد: در اثر واژگونی یک دستگاه تریلر و برخورد دو دستگاه سواری زانتیا و پراید با تریلر واژگون شده؛ راننده سواری زانتیا در دم جان باخت.

وی گفت: راننده تریلر از خدمات درمان سرپایی برخوردار شده و کمک‌راننده نیز توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است از نخستین ساعات وقوع این حوادث، مسئول EOC اورژانس البرز در محل حضورداشته و اتوبوس آمبولانس مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز  تا پایان عملیات در محل مستقر خواهد بود.

کد خبر 4270478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha