۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۱۳

رئیس صنعت، معدن و تجارت دشتستان:

انجام ۵۶۰۰ بازرسی از اصناف دشتستان/ واحدهای متخلف جریمه شدند

انجام ۵۶۰۰ بازرسی از اصناف دشتستان/ واحدهای متخلف جریمه شدند

بوشهر - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از انجام پنج هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان و جریمه واحدهای متخلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهسوار قایدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بازرسی ها به منظور رصد وضعیت بازار کالا و خدمات و به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی و خدماتی انجام شده است.

وی اضافه کرد: این بازرسی‌ها از مراکزی همچون تعمیرگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک و کیف و کفش، شیرینی و آجیل، میوه و تره بار، مواد پروتئینی و ... شهرستان دشتستان انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان بیان کرد: این بازدیدها در راستای جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در قالب طرح‌های مختلف انجام شده است.

وی بیان کرد: در این بازرسی‌ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی و بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه و در قالب بیش از ۱۲ گشت مشترک با دستگاه های ذیربط انجام شده است تعداد ۲۲۳ مورد پرونده تخلف ثبت شد.

قایدی ادامه داد: این تخلفات اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم ارائه فاکتور و غیره به ارزش ریالی ۵۰۶ میلیون و ۹۸۹ هزار ریال کشف که برای  بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان اضافه کرد: همچنین در این مدت تعداد ۱۰۰ مورد شکایت مردمی به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی (ستاد خبری) اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اعلام شده است که توسط بازرسان و کارشناسان این اداره رسیدگی و متخلفین به مراجع ذیربط معرفی شدند.

کد خبر 4279070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha