۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۵۷

رئیس کمیسیون بودجه شورای بوشهر:

ناوگان حمل و نقل درون شهری بوشهر نوسازی می‌شود

ناوگان حمل و نقل درون شهری بوشهر نوسازی می‌شود

بوشهر - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ناوگان حمل و نقل درون شهری بوشهر نوسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان هاشم‌زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز شورا اظهار داشت: سال گذشته ۱۷۲ میلیارد تومان از بودجه ۲۰۳ میلیارد تومانی شهرداری بوشهر محقق شد.

وی با اشاره به بودجه ۱۸۵ میلیارد تومانی شهرداری بوشهر در سال جاری، خاطرنشان کرد: دنبال تحقق این اعتبار برای شهرداری بوشهر هستیم و امیدواریم شاهد توسعه هرچه بیشتر شهر باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر از تلاش برای رفع مشکل پروژه چرخ فلک بوشهر خبر داد و اضافه کرد: انتقال هزینه حقوق و مزایای سازمان‌های پسماند و فضای سبز از بخش عمرانی به جاری از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به تصمیم‌گیری‌های انجام شده در مورد پارک لیان بوشهر ادامه داد: پارک لیان ۲۸۰ هکتار است و با رفع مشکلات موجود می‌تواند زمینه‌ساز توسعه سرمایه‌گذاری در بوشهر باشد.

هاشم‌زاده از اجرای پروژه‌های مهم حوزه عمرانی در بوشهر طی سال جاری خبر داد و بیان کرد: ماهانه پنج میلیارد تومان حقوق در شهرداری بوشهر و سازمان‌های تابعه پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: از طریق سازمان امور دارایی بوشهر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به شهرداری پرداخت شده است که به جای طرح‌های عمرانی صرف حقوق و مزایای کارکنان شهرداری می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر از نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری خبر داد و افزود: در صورتی که لایحه منطقه آزاد بوشهر تصویب شود، از این ظرفیت برای نوسازی ناوگان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 4283181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha