۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۳۴

رییس پلیس راه شرق استان تهران:

ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین است

ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین است

فیروزکوه- رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین است.

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص موج بازگشت مسافرین تعطیلات در محور شمال به جنوب هراز اظهار داشت: در این مسیر شاهد ترافیک پرحجم می باشیم و خودرو ها در این مسیر به کندی تردد می کنند اما دارای ایست طولانی نیستند.

وی در ادامه با بیان اینکه اکنون در محدوده امام زاده هاشم(ع) ترافیک نیمه سنگین را ملاحظه می کنیم گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در هر دو محور فیروزکوه نیز در طول محور پر حجم اما روان است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران بیان داشت: ترافیک در محور امام رضا(ع) در مسیر خروج از استان تهران به ویژه محدوده پاکدشت پر حجم است و گره ترافیکی را شاهد نیستیم.

محبی اضافه کرد: آزادراه پردیس- تهران نیز دارای ترافیک پر حجم در مسیر ورود به تهران است و وضعیت ترافیک در محور قدیم جاجرود- تهران نیز عادی می باشد.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این که حرکت خودروها در دیگر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران از جمله محور حرم تا حرم نیز تردد به صورت عادی در جریان است و وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه عادی و روان گزارش می شود، گفت: رانندگان عزیز ضمن پرهیز از تعجیل به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند، تا شاهد حادثه ای در جاده ها نباشیم.

کد خبر 4287492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha