۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۲۶

استاندار بوشهر:

تجار و فعالان اقتصادی استان بوشهر از فرصت بازار قطر استفاده کنند

تجار و فعالان اقتصادی استان بوشهر از فرصت بازار قطر استفاده کنند

بوشهر - استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه صادرات به کشور قطر، گفت: تجار و فعالان اقتصادی استان بوشهر از فرصت بازار قطر استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در نشست بررسی زمینه همکاری اقتصادی استان بوشهر با کشور قطر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف است که باید از این فرصت‌ها وظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به فاصله نزدیک بنادر استان بوشهر با بنادر کشور قطر، خاطرنشان کرد: بازار قطر فرصت خیلی خوبی برای استان بوشهر است و باید شرایط توسعه صادرات از بنادر استان به کشور قطر فراهم شود.

استاندار بوشهر با اشاره به توانمندی بالای استان بوشهر برای تامین نیازهای بازار کشور قطر، بیان کرد: استان بوشهر علاوه بر تامین نیازهای بازار قطر، فرصت‌ها بسیار خوبی نیز برای سرمایه‌گذاری دارد.

وی تصریح کرد: استان بوشهر ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف دارد که باید با رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاری، زمینه را برای حضور هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران در استان فراهم کرد.

گراوند اضافه کرد: با سرمایه‌گذاری صورت گرفته توسط بخش خصوصی در بنادر استان بوشهر، ظرفیت مهمی برای صادرات مواد معدنی، محصولات شیلاتی، کشاورزی و دیگر تولیدات استان فراهم شده است.

وی با تاکید بر لزوم کنترل مناسب از سوی دستگاه‌های نظارتی و اداره کل استاندارد بر کیفیت کالاهای صادراتی، افزود: استان بوشهر در گذشته پایتخت تجارت ایران بوده است و اکنون نیز این فرصت برای استان بوشهر وجود دارد.

کد خبر 4288058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha