۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۴۳

در پیامی؛

روحانی قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان را تبریک گفت

روحانی قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان را تبریک گفت

رییس جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه و امیدبخش تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان در بازی‌های جهانی دانش‌آموزی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی مقتدرانه و امیدبخش تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان در بازی‌های جهانی دانش‌آموزی، این سرافرازی را بیانگر ظهور استعداد، همت و شایستگی فرزندان رشید این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف جهانی و نشان‌دهنده اهمیت ورزش دانش‌آموزی به عنوان پشتوانه حقیقی ورزش ملی دانست.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه و امیدبخش تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان در بازی‌های جهانی دانش‌آموزی را به ملت شریف و جامعه تعلیم و تربیت کشور تبریک و تهنیت می‌گویم.

این سرافرازی بیانگر ظهور استعداد، همت و شایستگی فرزندان رشید این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف جهانی و نشان‌دهنده اهمیت ورزش دانش‌آموزی به عنوان پشتوانه حقیقی ورزش ملی است. به همین لحاظ مسئولیت همه متولیان ورزش کشور را در شکوفا نمودن استعدادهای ورزشی بالقوه کودکان و نوجوانان دانش‌آموز سنگین‌تر می‌نماید.

تقارن این افتخار با هفته بزرگداشت مقام معلم ایجاب می‌کند که مراتب قدرشناسی خود را از معلمان، مربیان، دست‌اندرکاران ورزش آموزشگاهی، دانش‌آموزان قهرمان و خانواده‌های ایشان ابراز نموده و سربلندی روز افزون نوجوانان و  جوانان عزیز ایران اسلامی را از خداوند منان مسألت نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 4291115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha