۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۱:۲۴

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه:

متعهد نبودن استکبار امری واضح است

متعهد نبودن استکبار امری واضح است

کرج - جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام نشان از بی ثباتی دولتمردان آمریکایی است، گفت: متعهد نبودن استکبار امری واضح است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد اسماعیل کوثری عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یادواره شهید حاج شعبان نصیری که در امام‌زاده حسن (ع) کرج برگزار شد، بابیان اینکه شهید نصیری مسئولیت و فرماندهی لشکر ۹ بدر عراق را بر عهده داشت، اظهار کرد: این لشکر متشکل از افرادی بود که علیه رژیم بعثی برخاسته بودند و با هدایت حاج شعبان نصیری در دوران دفاع مقدس حضور پرشوری پیداکرده بودند.

وی در ادامه بابیان اینکه تربیت، هدایت و کادر سازی نیروهای عراقی که علیه رژیم بعث در قالب لشکر ۹ بدر آماده‌شده بودند، در جریان نبرد با نیروهای تکفیری مؤثر واقع شد، تأکید کرد: این لشکر در مقابله با نیروهای تکفیری از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

سردار کوثری بابیان اینکه شهید نصیری یکی از رزمندگان دلسوز سپاه بود که برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام دلسوزانه اقدام می‌کرد، خاطرنشان کرد: شهید نصیری به‌عنوان یکی از فرماندهان سپاه، الگوی ایثار و شهادت است. این شهید جان خود را فدای اسلام کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید شعبان نصیری در لشکرهای ۱۰ سیدالشهدا و ۲۷ محمد رسول‌الله حضور داشت، تصریح کرد: این شهید والامقام درراه دفاع از حرم حضرت زینب (س) به مقام شهادت نائل شد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: متعهد نبودن استکبار امری واضح است که در اقدامات اخیر ترامپ به جهان ثابت شد.

وی بابیان اینکه خروج آمریکا از برجام به معنای قبول نداشتن تعهداتشان است، خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره با وحدت و همدلی در مقابل این تصمیم  ترامپ ایستادگی خواهند کرد.

سردار کوثری بابیان اینکه شهدا دست نفاق آمریکا و استکبار را رو کرده‌اند، تأکید کرد: قدرت رزمندگان اسلام از آنجایی چندین برابر دشمنان است که درراه خدا اسلحه به دست گرفته‌اند.

وی بابیان اینکه خارج شدن آمریکا از برجام نشان از بی تعهدی و بی‌ثباتی در مدیریت آمریکا است، گفت: اقدامات دولتمردان آمریکا بی تعهدی آن‌ها را نشان می‌دهد و قطعاً ابرقدرت‌ها از بین خواهند رفت.

کد خبر 4293184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha