۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۳

امام جمعه بوشهر:

ساخت مسکن و اشتغال‌زایی برای جوانان استان بوشهر در اولویت باشد

ساخت مسکن و اشتغال‌زایی برای جوانان استان بوشهر در اولویت باشد

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ساخت مسکن و اشتغال‌زایی برای جوانان استان بوشهر در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از ستاد برگزاری جشن ازدواج همسفر تا بهشت اظهار داشت: تسهیل در امر ازدواج جوانان یک امر ضروری است که باید به صورت ویژه به آن توجه شود.

وی با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی برای تخریب بنیان خانواده‌ها، تصریح کرد: ازدواج و تشکیل خانواده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و هم یک کار انسانی و هم یک کار انقلابی است.

امام جمعه بوشهر خواستار فعال‌سازی ستاد برگزاری جشن ازدواج در همه شهرستان‌های استان شد و اضافه کرد: باید این ستاد به صورت ویژه در زمینه ازدواج ورود کرده و در مناسبت‌های مختلف جشن ازدواج برگزار شود.

وی با تقدیر از اقدامات مجمع خیرین حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در زمینه رونق جشن ازدواج، بیان کرد: این اقدام یک الگو در کشور است و باید این اقدام در سطح جامعه نهادینه و فرهنگ‌سازی شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه خیرین باید در سطح ملی شناسایی شده و برای تقویت این طرح تلاش شود، افزود: ساخت مسکن و اشتغالزایی برای جوانان باید به صورت جدی در دستور کار باشد و با تامین نیازهای جوانان از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری شود.

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای مشاوره خانواده و دینی قبل از ازدواج تصریح کرد: این جوانان نباید در ادامه راه زندگی خود رها شوند و باید حمایت‌های مالی و مشاوره‌ای خوبی برای آنها انجام شود.

حجت الاسلام یوسف جمالی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر نیز برنامه‌های برگزاری جشن ازدواج همسفر تا بهشت را تشریح کرد.

کد خبر 4304392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha