۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر:

اجرای ۸ پروژه عمران شهری در بوشهر/ نظارت‌ها افزایش می‌یابد

اجرای ۸ پروژه عمران شهری در بوشهر/ نظارت‌ها افزایش می‌یابد

بوشهر - رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر از اجرای هشت پروژه عمران شهری در بوشهر خبر داد و گفت: نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر توسلی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌ها در بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های مختلف و متنوعی را در دستور اجرا داریم.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر بیان داشت: در راستای تحقق برنامه‌های مد نظر نشست‌های متعددی را با مدیران و کارشناسان شهرداری خواهیم داشت تا توسعه شهری با سرعت بیشتر و کیفیت بهتری انجام شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اینکه نیمی از اعتبارات دستگاه‌ها محقق نشده است، تصریح کرد: دستگاه‌های مدیریت شهری باید برای کاهش هزینه‌ها تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی از همدلی و همکاری همگانی به عنوان یکی از نیازهای توسعه و پیشرفت بوشهر نام برد و خاطرنشان کرد: امسال هشت پروژه مهم از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سطح شهر بوشهر آغاز شده است.

توسلی افزود: این پروژه‌ها شامل اجرای کفسازی محلات شنبدی و بهبهانی، اجرای پارک تفریحی خیابان سبز آباد، گذر کنار نیروگاه گازی به تنگک اول، اجرای خیابان ۴۵ متری سرتل به جاده نیروگاه، احداث کانال معاینه فنی، بهسازی و تکمیل پارک بانوان، احداث ۴ چمن مصنوعی و تکمیل پارک ریشهر است.

وی یکی از اهداف مهم شورا و شهرداری بوشهر را تکمیل پروژه‌های عمرانی در سریع‌ترین زمان با بهترین کیفیت عنوان کرد و افزود: باید با اشراف کامل بر پروژه‌ها نظارت مستمر و دقیقی بر اجرای آن داشته باشیم.

کد خبر 4309166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha