۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۲:۱۲

رئیس کمیسیون حقوقی شورای بوشهر:

لزوم تلاش برای رفع کمبود آب در بوشهر/ مسئولان بی‌تفاوت نباشند

لزوم تلاش برای رفع کمبود آب در بوشهر/ مسئولان بی‌تفاوت نباشند

بوشهر - رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی بوشهر گفت: بودجه مناسبی برای برطرف شدن کمبود آب در بوشهر اختصاص یابد تا مردم کمتر با مشکل روبرو شوند.

کیوان هاشم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم بوشهر چند هفته‌ای است که با مشکلات و بحران آب روبرو هستند و اکنون این وضعیت برای مردم سخت و غیرقابل تحمل شده است.

وی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات بی‌آبی در بوشهر شد و اضافه کرد: مشکلات ناشی از کم‌آبی می‌تواند بحران‌های اجتماعی ایجاد کند که مسئولان باید این موضوع را جدی بگیرند و بی‌تفاوت نباشند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: در محلات جنوبی بوشهر مشکلات زیادی را شاهد هستیم و حجم نیازها بسیار زیاد است و پیگیر رفع این مشکل هستیم.

وی تصریح کرد: این روا نیست که مردم در این گرمای شدید و در ماه مبارک رمضان آبی برای استفاده نداشته باشند و این کمبود آب باعث رنج و عذاب مردم شده است.

هاشم‌زاده با تاکید بر اینکه مسئولان باید مشکلات کمبود منابع آبی را جدی بگیرند، تصریح کرد: نباید از کنار این مشکلات با بی‌تفاوتی عبور شود و همه ظرفیت‌ها برای تامین آب مورد نیاز مدرم بکارگیری شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی بوشهر افزود: بهانه‌ای برای این نوع کم‌کاری پذیرفتنی نیست و باید برنامه کوتاه مدت و درازمدت برای رفع مشکل آب اجرا شود.

کد خبر 4318711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha