۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰

رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی گلستان:

پنجمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی کشاورزی در گلستان برگزار می شود

پنجمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی کشاورزی در گلستان برگزار می شود

گرگان- رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان از برگزاری پنجمین دوره انتخابات این سازمان در گلستان خبر داد و گفت: برای این دوره از انتخابات ۴۵ نفر ثبت‌نام کردند.

حسین عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جمعه یکم تیرماه پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این انتخابات ۴۵ نفر ثبت‌نام کردند که از بین این تعداد هفت نفر انتخاب خواهند شد.

 رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان گفت: افرادی که دارای کارت تمدید هستند در این دوره از انتخابات می‌توانند به هفت نفر از کاندیداها رأی دهند.

وی با بیان اینکه به‌جز این هفت نفر چهار نفر هم به‌صورت انتصابی معرفی خواهند شد، تصریح کرد: دو نفر از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان، یک نفر از طریق دانشگاه علوم کشاورزی و یک نفر هم از طریق محیط‌زیست معرفی می‌شوند.

عابدی اظهار کرد: درمجموع ۱۱ نفر اعضا شورای نظام‌مهندسی استان گلستان را تشکیل خواهند داد.

وی یادآور شد: قبل از برگزاری انتخابات مجمعه ای با حضور اعضا تشکیل خواهد شد که اگر این مجمع به حدنصاب رسد انتخابات برگزار می‌شود و اگر به حدنصاب نرسد ۲۰ روز بعد مجمع دوم تشکیل خواهد شد.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان گفت: با توجه به راهبردهایی که شورا در خصوص توسعه بخش کشاورزی و حمایت از فارغ‌التحصیلان این بخش دارد سازمان نظام می‌تواند تفاهم‌نامه و قراردادهایی با دستگاه‌های اجرایی خصوصاً جهاد کشاورزی در قالب اصل ۴۴ برقرار کند که منجر به ایجاد اشتغال و درآمد برای کارشناسان کشاورزی شود.

کد خبر 4324464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha